Praca licencjacka - temat

Temat przeniesiony do archwium.
Witam i proszę o małą pomoc. Otóż muszę przetłumaczyć temat licencjatu na angielski. Nie mam z tym większego problemu, jednak mam problem z jednym słowem. Chodzi o słowo "logopedyczny". Podobno nie ma takiego słowa w angielskim. W wyszukiwarkach wyskakuje mi speech therapy, jednak są źródła, w których pojawia się słowo logopedics. Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam,
magic_island

P.S. Temat brzmi następująco: Terminologia logopedyczna w tzw. Słowniku warszawskim. Przetłumaczyłam to tak:
Speech-therapy terminology in the so-called Warsaw dictionary. czy lepsza będzie opcja, gdy zastąpię speech therapy słowem logopedics?
logopedics jest chyba mniej popularne, ale jak chcesz, mozesz napisac logopedic albo zostawic tak, jak jest.

swoja droga ciekawa praca - polonistyka?
@mg
bardzo ci dziękuję za pomoc. Chyba jednak zostanę przy wersji speech therapy - będzie bezpieczniej.
A jeśli chodzi o pytanie, to nie trafiłeś. Studiuję pedagogikę ze specjalizacją logopedyczą. Rzeczywiście temat podchodzi raczej pod filologię, ale wiążę przyszłość z logopedią, więc chciałam zrobić coś w tym kierunku:)
Dziękuję za odpowiedź.
A jakie są wnioski z pracy, jeżeli można je już zdradzić? Ta sama terminologia co dzisiaj? Jakieś terminy reprezentujące pojęcia, które nie wytrzymały próby czasu?
To jest praca z dziedziny terminologii diachronicznej/historycznej!
Wiem, że jest to terminologia historyczna i podkreśliłam to w pracy, jednak chodziło mi o to, że bardzo chciałam pisać o czymś, co będzie w pewnym sensie powiązane z logopedią, ale nie będzie sztampowe. Dużo osób pisze np. o wadach wymowy u dzieci. Moja praca ma zupełnie inny charakter i to właśnie było moim celem - coś nowego, coś ciekawego.