Pomoże ktoś?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, piszę pierwszy post i od razu chce pomocy :) Znajdzie się jakiś dobry samarytanin który pomoże mi napisać coś takiego:

W ramach programu „Work&travel” planujesz podjąć pracę w Stanach Zjednoczonych
jako opiekun/opiekunka dzieci na obozie letnim. Napisz list motywacyjny, w którym:
- wyjaśnisz, o jaką pracę się starasz i gdzie znalazłeś/znalazłaś ofertę
- przedstawisz się, podając swój wiek i ukończoną szkołę
- opiszesz swoje dotychczasowe doświadczenie w pracy z dziećmi i predyspozycje do
wykonywania takiej pracy
- opiszesz swoje umiejętności językowe i poinformujesz o ukończeniu kursu pierwszej
pomocy.

Dobry samarytanin pomoże Ci ugładzić tekst napisany przez Ciebie. zasadą tego FORUM jest NIE pisanie prac domowych za uczniów.
Może ktoś poprawić?

Cytat:
Work & travel program
Ladies and Gentlemen,
In response to a work table on praca.pl have expressed his candidacy for the post of tutor kids at summer camp.
I am a graduate of English from the University of Wroclaw. I have excellent knowledge of English and knowledge of the culture of English-speaking countries. During her studies she completed a course in pedagogy, certified authorizing the teaching in schools, and I received permission translator of English.
His teaching ability developed through volunteering work as a tutor for the children of Orphanage No. 24 in Wroclaw. It taught me patience, the ability to work in difficult conditions and the use of motivational techniques in practice. Working in a language school Turus no problem for me to carry out teaching both adults and the youngest students.
I look forward to the opportunity to meet the recruitment, during which I will be able to present your candidacy in person.
Yours sincerely,
Translator, translator, translator .... Naprawde nie potrafisz nic napisac samodzielnie?
edytowany przez fui_eu: 17 lis 2012
august76
widze ze ta osoba zmienia swoje orientacje sexualne co chwileczke.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie