Ratunku! Tłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Potrzebuje pomocy w przetłumaczeniu ogłoszenia o pracę. Nie jestem laikiem ale jednak wolałabym, aby ktoś dobrze mi to zrobił


Jesteśmy Agencją Doradztwa Personalnego oferującą liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów oraz obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).

Dla naszego klienta, Hotelu SPA poszukujemy:
Recepcjonistki

Lokalizacja:
okolice Warszawy

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Praca w recepcji hotelu, obsługa gości hotelowych, przyjmowanie faktur, przyjmowanie rezerwacji, obsługa połączeń telefonicznych
Realizacja procedur i standardów określonych przez hotel.

Wymagania stawiane pracownikowi:
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane kierunkowe: hotelarstwo lub turystyka
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym w Hotelu Spa
Wysoka kultura osobista
Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Doświadczenia w obsłudze komputera, w obsłudze programu hotelowego mile widziana
Dobra organizacja czasu pracy, operatywność i samodzielność
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Miłą atmosferę pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie
takie ogloszenie posluzy rozwojowi tej firmy. Niech firma zaplaci za tlumaczenie.
no niestety to akurat potrzebne mi do zaliczenia angielskiego nie dla firmy ;)
Wiec tym bardziej powinnas sama sprobowac przelozyc, zwlaszcza ze nie jestes laikiem.
edytowany przez fui_eu: 06 gru 2012
no wiem ale myślałam, że może ktoś zrobi mi prezent na Mikołajki :)
Fat chance:)
no może jednak ktoś się zlituje ^^
Snowball's chance in hell:)
aż tak dobra nie jestem z angielskiego jak Ty z tego co zauważyłam ;p nie znałam takich powiedzonek;p