Proszę o sprawdzenie i poprawienie błędów

Temat przeniesiony do archwium.
Dear Sir or Madam

Dzień dobry. Piszę w sprawie pracy i ogłoszenia które znalazłem w jednym z angielskich super marketów podczas gdy byłem w Anglii.

Jestem bardzo zainteresowany tą ofertą ponieważ jest ona zgodna z moimi kwalifikacjami i wcześniejszymi praktykami. Na ogłoszeniu były wypisane stanowiska Kasjer, pomocnik, kierownik) interesuje mnie stanowisko kierownik ponieważ już kiedyś miałem okazje być kasjerem w Hipermarkecie TESCO pracowałem tam 2 lata. Z zawodu jestem Kucharzem

Ukończyłem Technikum Gastronomiczne w Częstochowie. Mam ukończone kursy takie jak kasjer i kierownik.3 lata temu pracowałem w sklepie Biedronka jako kierownik..

Uważam że jestem dobry pracowity uczciwy. Chętnie poznaje nowych ludzi i uważam że ta praca była by dla mnie bardzo dobra. Jestem wolny od poniedziałku do soboty.

Chciałbym umówić się na rozmowę kwalifikacyjną Proszę o sprawdzenie moje podania i proszę o odpowiedzieć na e-mail: [email] lub proszę o kontakt telefoniczny 555333333



Dear Sir or Madam

Good morning. I am writing on the job and announced that I found in an English super stores while I was in England.

I am very interested in this offer since it is consistent with my qualifications and previous practices. At the invitation was written position Cashier, assistant, manager) I am interested because the position of manager you ever had a chance to be cashier in a supermarket Tesco worked there for 2 years. I am a professional Chef

I graduated from Technical School Food Service in. I have completed courses such as cashier and kierownik.3 years ago I worked in the shop as a manager .. Ladybug

I think I'm good hardworking honest. We are happy to meet new people and I believe that this work was that for me, very good. I am free from Monday to Saturday.

I would like to arrange an interview Please check my application and please respond to e-mail: [email] or please call 555333333