Opis osoby:)

Temat przeniesiony do archwium.
Osobą która się zajmę opisem jest Anna Karczmarczyk.Urodziła się 24 września 1991 r w Warszawie.Jest to Polska aktorka.Uczennica Zespołu szkół Ekonomiczno Gastronomicznych w Otwocku w klasie o profilu technik hotelarz.Jest młodą i piękną aktorką znaną z roli Oli w M Jak miłość .Anna ma zgrabną sylwetkę ciała.Jest wysoką i szczupła brunetką.ma ona na sobie krótką niebieską spódniczkę oraz buty na wysokim obcasie.Jej włosy są średniej długości i proste. Jej twarz jest okrągła i usmiechnięta. Oczy ma zielone .Na szyji ma złoty łańcuszek z serduszkiem. Na prawej ręce ma bransoletkę oraz pierscionek na palcu serdecznym.
zapomniałaś wkleić wersję angielską.

Osobą która się zajmę opisem jest Anna Karczmarczyk.Urodziła się 24 września 1991 r w Warszawie.Jest to Polska aktorka.Uczennica Zespołu szkół Ekonomiczno Gastronomicznych w Otwocku w klasie o profilu technik hotelarz.Jest młodą i piękną aktorką znaną z roli Oli w M Jak miłość .Anna ma zgrabną sylwetkę ciała.Jest wysoką i szczupła brunetką.ma ona na sobie krótką niebieską spódniczkę oraz buty na wysokim obcasie.Jej włosy są średniej długości i proste. Jej twarz jest okrągła i usmiechnięta. Oczy ma zielone .Na szyji ma złoty łańcuszek z serduszkiem. Na prawej ręce ma bransoletkę oraz pierscionek na palcu serdecznym.

I will deal with the description of the Polish youth actress of Anna Karczmarek.Uczennica of the Team of Ekonomiczno schools Culinary in Otwock in the class about the profile of hotelarz.Jest techniques with the young and beautiful actress as well-known for Ola's role in the M as love .Anna has the shapely figure of the body. Is high and slim with black-haired woman. she is having the short blue skirt and shoes on on high obcasie.Jej hair is medium-length and straight. For her the face is round . She's got lovely smile.He has eyes green. on neck a small chain has the zloty with the heart. On the right-hand man he has the bracelet and the ring on the ring finger.
jest ok.
Cytat: mg
jest ok.

Ależ mg, mylisz się. Jest jeden błąd:

Cytat: karolinac8
woman. she is

Zamiast "she" powinno być "She".
I will deal with the description of the 'Polish youth' (sprawdz czy wlasnie to chciales tutaj przekazac) actress 'of' (co to slowo tutaj robi?) Anna Karczmarek. 'Uczennica' (napisz A student) of the Team of 'Ekonomiczno' (czy to jest ang slowo? od kiedy?) 'schools Culinary' (zla kol slow) in Otwock 'in the class about' (co to za bzdury?) the profile of 'hotelarz' (to jest polskie slowo) . 'Jest' (co to jest polskie slowo) techniques 'with' (zle slowo) the young and beautiful actress 'as' (zle slowo) well-known for Ola's role in the 'M as love' (ale co to jest? jestem jasnowidzem czy cos?) .Anna has the 'shapely figure of the body' (tak nie piszemy) . (ale CO?) is 'high' (o ludziach mowimy 'TALL) and slim 'with black-haired' (zle - popraw) woman. she 'is having' (matko - kiedy sie nauczycie - !!! WEARS ' the' (niepotr) short blue skirt and HIGH-HEELED shoes 'on on high obcasie' (niepotr).'Jej' (to jest polskie slowo- to powinnas juz umiec po ang) hair is medium-length and straight. 'For' (niepotr) Her 'the' (co to slowo tutaj robi?) face is round . She's got (brak przedimka) lovely smile. 'He' (co zmienila sex czy cos?) has 'eyes green' (zla kol slow) . on HER neck SHE WEARS a small chain 'has the zloty' (co to niby ma byc?) with the heart. On 'the' HER right-hand 'man' (co tu jaki mezczyzna sie znalazl?) has 'the' (zly przedimek) bracelet and 'the' (zly przedimek) ring on the ring finger.

Popraw te przedimki - naucz sie ich uzywac.

Terri, to najprawdopodobniej przeszło przez translator.
Tak, i ta nasza mlodziez w ten sposob NIBY sie uczy, bo nie sa zdolni do niczego innego. WSTYD!!!
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie