proszę o pomoc - sprawdzenie - bardzo pilne :(

Temat przeniesiony do archwium.

Witam Panie i Panów.
Piszę pracę magisterską - jest ona po polsku, ale potrzebuje tłumaczenia spisu treści gdyż badania będę prowadzić w zagranicznych firmach :) Także bardzo proszę Was kochani o pomoc. Poniżej to co wydaje przetłumaczyłam sama (z pomocą słowników i pana google):
Introduction
Chapter 1 The usefulness of the concept of marketing in the activities of the tourism economy
1.1. Characteristics of subjective tourist economy
1.1.1. The concept of a tourist enterprise and its attributes
1.1.2. Typology of tourist enterprises
1.2. Established the concept of marketing in tourism
1.2.1. The concept of marketing, its evolution and functions
1.2.2. General characteristics of marketing instruments
1.3. Customer loyalty programs as an important marketing instrument in the tourism industry
1.3.1. General assumptions of the concept of loyalty programs
1.3.2. Features loyalty programs
1.3.3. Examples of loyalty programs occurring in the tourism industry in Poland
Chapter 2 Determinants of selected tourism enterprises (Jelenia Góra Valley)
2.1. General characteristics of the Jelenia Góra Valley tourism market
2.1.1. Supply side tourist market
2.1.2. Demand side of the tourist market
2.2. Physical facilities of selected tourism businesses
2.3. Human Resources tourism enterprises selected
2.4. Organization and management of tourism enterprises in selected
2.5. Selected service offer of tourist enterprises
2.6. Characteristics of loyalty programs used in selected tourist enterprises
Chapter 3 Evaluation of the usefulness of loyalty programs in selected activities of tourism enterprises (Jelenia Góra Valley)
3.1. Ways and means to assess the functioning of loyalty programs in the tourism industry
3.2. Effects of loyalty programs on the use of selected stocks of tourism enterprises
3.3. Guest loyalty programs
3.3.1. Guest visitors about the benefits of loyalty programs
3.3.2. Reviews of staff and managers of enterprises on loyalty programs
3.4. Possibilities and directions of improving loyalty programs in selected tourist enterprises
Completion
Bibliography
List of Tables
List of Figures
Stock List
Attachments


I tutaj ewentualnie wersja polska, bo nie wiem czy jest to wyżej zrozumiałe:
Wstęp
Rozdział 1. Przydatność koncepcji marketingu w działalności podmiotów gospodarki turystycznej
1.1. Charakterystyka układu podmiotowego gospodarki turystycznej
1.1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa turystycznego i jego atrybuty
1.1.2. Typologia przedsiębiorstw turystycznych
1.2. Założenia koncepcji marketingu w turystyce
1.2.1. Pojęcie marketingu, jego ewolucja i funkcje
1.2.2. Ogólna charakterystyka instrumentów marketingowych
1.3. Programy lojalnościowe jako ważny instrument marketingowy w branży turystycznej
1.3.1. Ogólne założenia koncepcji programów lojalnościowych
1.3.2. Funkcje programów lojalnościowych
1.3.3. Przykłady programów lojalnościowych występujących w branży turystycznej w Polsce
Rozdział 2. Uwarunkowania działalności wybranych przedsiębiorstw turystycznych (Kotliny Jeleniogórskiej)
2.1. Ogólna charakterystyka rynku turystycznego Kotliny Jeleniogórskiej
2.1.1. Strona podażowa rynku turystycznego
2.1.2. Strona popytowa rynku turystycznego
2.2. Zaplecze materialne wybranych przedsiębiorstw turystycznych
2.3. Zasoby ludzkie wybranych przedsiębiorstw turystycznych
2.4. Organizacja i zarządzanie w wybranych przedsiębiorstwach turystycznych
2.5. Oferta usługowa wybranych przedsiębiorstw turystycznych
2.6. Charakterystyka programów lojalnościowych stosowanych w wybranych przedsiębiorstwach turystycznych
Rozdział 3. Ocena przydatności programów lojalnościowych w działalności wybranych przedsiębiorstw turystycznych (Kotliny Jeleniogórskiej)
3.1. Możliwości i sposoby oceny funkcjonowania programów lojalnościowych w branży turystycznej
3.2. Wpływ programów lojalnościowych na wykorzystanie zasobów wybranych przedsiębiorstw turystycznych
3.3. Ocena programów lojalnościowych
3.3.1. Opinie turystów o korzyściach płynących z programów lojalnościowych
3.3.2. Opinie personelu i menedżerów przedsiębiorstw na temat programów lojalnościowych
3.4. Możliwości i kierunki doskonalenia programów lojalnościowych w wybranych przedsiębiorstwach turystycznych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis fotografii
Załączniki



Dziękuje :)

1.2. EstablishING the concept of marketing in tourism
1.3.2. Features OF loyalty programs
2.1.1. Supply side tourism market
2.1.2. Demand side of the tourism market
2.4. Organization and management of selected tourism enterprises
2.5. Service offers of selected tourism enterprises
3.3.1. Guest visitors ON the benefits of loyalty programs
3.3.2. Review of staff and managers' opinions on loyalty programs

Conclusion
Bibliography
List of Tables
List of Figures
Stock List
Appendix