Przedimki w hasłach marketingowych

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Proszę o podpowiedź, bo już sama się gubię. Czy w typowym haśle reklamowym "New Way to Win" powinien być przedimek "A"? czyli A New Way... czy bez przedimka? tak samo w wyrażeniu "Way to future" czy "A Way to the Future"? A może The Way to Future? Proszę o pomoc :) im więcej o tym myślę, tym mam większe wątpliwości.
w pierwszym dałbym 'a'
w drugim sam mam wątpliwości.
Dlaczego dałbyś "A" w pierwszym przypadku? bo ja to robię bardziej na czuja, masz może jakieś uzasadnienie? :)
w pierwszym 'a', drugi z 'a' i 'the'
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Gdyby to było możliwe, to bardzo proszę o komentarz dlaczego akurat takie rozwiązanie jest poprawne. Raz jeszcze ogromne dzięki.
If not in a sentence, but just as a propaganda buzz:
1. New way to win (no a)
2. Way to the future (no a, but the is a must before future).
Why would you present your way as a mere alternative to others?
2. The way to the future. It's the way because I say so.

Temat przeniesiony do archwium.