bardzo proszę o pomoc w tłumaczeniu

Temat przeniesiony do archwium.
Hej :) Bardzo proszę o sprawdzenie poniższych tekstów i poprawienie błędów jeśli ktos będzie tak uprzejmy :))) Liczę sie z tym że może być wiele błędów, nie jestem dobra z angielskiego :)

Moim hobby jest gotowanie. Lubię gotować od kąd pamiętam. Kuchnia to miejsce w którym sie wyciszam i mam czas na bycie sam na sam ze sobbą i swoimi myślami. Gotowanie jest dla mnie jedynym ze sposobów na zrelaksowanie. Zazwyczaj gotuję dla moich przyjaciół i rodziny. Oni mówią że moje potrawy są pyszne. W przyszłości chciałabym otworzyć restaurację w moim mieście.

My hobby is cooking. I like to cook since I can remember. Kitchen is the place where I can calm myself down and I have time for being alone with my thoughts. Cooking is for me the only way to relax. I usually cook for my friends and family. They say that my dishes are delicious. In the future I would like to open restaurant in my city. 69

Chciałabym poznać dziewczynę z ciemnym warkoczem. Ona jest ubrana w niebieską koszulkę i kapelusz. Ona wygląda bardzo zabawnie na tym zdjęciu. Ona wydaje się miłą, rozmowną i przyjacielską osobą. Chciałabym ją poznać ponieważ myslę że będziemy miały o czym rozmawiać, będziemy spędzać dobrze czas razem i poznałabym ją z moimi przyjaciółmi. Przypuszczam że oni by ją polubili.

I would like to meet a girl with dark braid. She is wearing blue t-shirt and hat. She look very funny on this photo. She seems nice, talkative and friendly person. I would like to meet her because I think that we will were to much to talk, we'll spend a good time together and I would meet her with my friends. I suppose that they take to her. 71

Przysłowie mówi: czas to pieniądz. Dziś wiemy, że to prawda. Każdemu z nas brakuje czasu, każdy chciałby go jak najwięcej. Do wszystkiego potrzeba czasu, a najwięcej naszego czasu potrzebują dzieci. Niestety w codziennym zyciu za mało poświęcamy czasu dla dzieci. Ważniejsza dla ludzi jest kariera. Dla dziecka czas spędzony z rodzicami jest bardzo ważny. Wtedy bawią się, rozwijają i uczą się miłości. To bardzo ważne żeby rodzice poświęcali czas swoim dzieciom, żeby po prostu byc przy dzieciach i dawać im wsparcie, zrozumienie i radość zycia. Musimy pamietać że my też kiedyś będziemy potrzebować czasu i miłości od naszych dzieci.To co dalismy naszym dzieciom, oni oddadzą nam w przyszłości.

The proverb goes: time is money. Today we know that this is true. Each of us lack the time, everyone would like have it as much as possible. Everything takes time, but most of the our time children need. Unfortunately, in everyday life we have too little time for our children. More important for the people is a career. For the children time which they spent with their parents is very important. Then play, progress and learn to love. It's very important that parents spent time with their children, only to be with children and give them support, understanding and enjoyment of life. We must remember that also we will need time and love from our children. That’s what we gave our children, they give us in the future. 129 moze byc 120

Najbardziej w swoim zyciu podziwiam moją mamę. Moja mama zawsze umie znaleźć idealne rozwiązanie z każdej sytuacji. Jest również odpowiedzialna, godna zaufania i cierpliwa. Moja mama jest kobietą w średnim wieku. Jest szczupła, średniego wzrostu. Jej naturalny kolor włosów to brązowy. Jej oczy też sa brązowe. Uważam że jest piękną kobietą.Nawet kiedy czasem się kłócimy jest wyrozumiała i zapomina o moich błędach. Wiem, że włożyła całe swoje serce i duszę w moje wychowanie. Jestem wdzięczna za to, że mam tak cudowną mamę. Ona kocha życie, nauczyła mnie, jak cieszyć się z małych rzeczy w życiu. Za to jestem jej najbardziej wdzięczna i to samo chciałabym dać moim dzieciom.

The most in your life I admire my mother. My mother always knows how to find the ideal solution with any situation. She is also responsible, reliable and patient. My mother is a middle-aged woman. She is slim and medium height. Her natural hair color is brown. Her eyes also are brown. I think that she is a beautiful woman. Sometimes I have an argument with my mother she is lenient and she forgets all my mistakes. I know that she has put her whole heart and soul into bringing us up. I am grateful for having such a marvelous mother. She loves life and she has taught me how to enjoy the small things in it. I am grateful for what my mother gave me, and the same I would like to give my children. I would like to be the mother of such that she is.
za duzo jak dla mnie na jeden raz

Cytat: dulcia20
My hobby is cooking. I like to cook since I can remember. Kitchen is the place where I can calm myself down and I have time UZYJ TU BEZOKOLICZNIKA for being alone with my thoughts. Cooking is for me the only way to relax. I usually cook for my friends and family. They say that my dishes are delicious. In the future I would like to open PRZEDIMEK restaurant in my city. 69

I would like to meet CHODZI O KONKRETNA DZIEWCZYNE NA FOROGRAFII, A NIE JAKAS a girl with POMIJASZ PRZEDIMKI. ELEMENTY WYGLADU, UBIORU SA ZWYKLE POLICZALNE dark braid. She is wearing blue t-shirt and hat. She look<-ZLAS FORMAS very funny on this photo. She seems nice, talkative and friendly person. I would like to meet her because I think that we will were NIEGRAMATYCZNE to NIE ROZUMIEM much to talk, we'll spend a good time together and I would meet her with my friends=SPOTKAC JA WSPOLNIE Z PRZYJACIOLMI. I suppose that they TRYB WARUNKOWY MA BYC take to her. 71
Tyle ile umiałam postarałam sie poprawić, ale ze mnie naprawdę ciemna masa :P
Coś jeszcze do zmiany?

My hobby is cooking. I like to cook since I can remember. Kitchen is the place where I can calm myself down and I have time for be alone with my thoughts. Cooking is for me the only way to relax. I usually cook for my friends and family. They say that my dishes are delicious. In the future I would like to open a restaurant in my city.

I would like to meet a girl with a dark braid. She is wearing a blue t-shirt and a hat. She looks very funny on this photo. She seems nice, talkative and friendly person. I think that we will were to much to talk, we'll spend a good time together and I would know her with my friends ( nie wiem jak to przekształcić ). I suppose that they will ? take to her.

Moge prosic o pomoc w dwóch ostatnich tekstach ? :)
My hobby is cooking. I like to cook since I can remember. Kitchen is the place where I can calm myself down and I have time for NIE FOR, CZEGO SIE UZYWA PRZED BEZOKOLICZNIKIEM? be alone with my thoughts. Cooking is for me the only way to relax. I usually cook for my friends and family. They say that my dishes are delicious. In the future I would like to open a restaurant in my city.

I would like to meet a =JAKĄŚ girl with a dark braid. She is wearing a blue t-shirt and a hat. She looks very funny IN this photo. She seems PRZEDIMEK nice, talkative and friendly person. I think that we will were TO ZDANIE NADAL JEST NIEGRAMATYCZNE to much to talk, we'll spend a good time together and I would know her with my friends ( nie wiem jak to przekształcić ONA POZNALABY...). I suppose that they will ?NIE, TO NIE JEST TRYB WARUKNOWY. UMIESZ TRYB WARUNKOWY, BO WCZESNIEJ SAMA GO UZYLAS take to her.

Moge prosic o pomoc w dwóch ostatnich tekstach ? :)
My hobby is cooking. I like to cook since I can remember. Kitchen is the place where I can calm myself down and I have time to be alone with my thoughts. Cooking is for me the only way to relax. I usually cook for my friends and family. They say that my dishes are delicious. In the future I would like to open a restaurant in my city.

I would like to meet girl with a dark braid. She is wearing a blue t-shirt and a hat. She looks very funny in this photo. She seems a nice, talkative and friendly person. I think that we’ll have a lot of topics to talk, we'll spend a good time together and she would have meet my friends. I suppose that they would like her. (nie mam innego pomysłu :( )
przedimek przed girl
to talk about
she would have meet <<< to jest źle, drugie zdanie jest za to dobrze
@mg
czemu nie poprawiłeś "I like to cook since I can remember" na I have liked, to pierwsze jest dobrze?
bo trzeba napisac raczej "I've been cooking since..."
a może być she could meet my friends?

I to drugie zdanie poprawic na I've been cooking since I can remember?
ok
Tak bedzie dobrze? :) Bardzo bardzo Wam dziękuję za pomoc! :))
Bradzo proszę o przetłumaczenie, w czasie past simple i past continuous :)

1. Policja szukała złodzieja przez 3 tygodnie. Zazwyczaj to nie trwa dłużeij niż 3 dni, ale tym razem przestępca ukrywał się.

2. John nie widział sensu aby płacić za tak drogie hotele. On jeździł na wycieczki po to, żeby jak nawięcej doświadczyć.

3. Dlaczego on kazał mu przyjść później? Być może chciał porozmawiać z Sally na osobności? Mogłem się domyśleć, że coś planowali poza moimi plecami.

4. Skoro zazwyczaj umawiamy się o 15 przed domem, to dlaczego nie powiedziałeś mi, że ciebie nie będzie? Czekałem godzinę.

5. Skąd on pochodzi? Czy on jest Amerykaninem? Co prawda przyjechał z Ameryki ale nie sądze, że się tam urodził.

6. Kobieta przed nami jechała tak wolno, że wątpiłem czy uda nam się zdążyć na lotnisko.

7. No i czego się ta na mnie przyglądałeś? Czy wyglądałam źle w tej nowej bluzce?

8. Pędzę na pocztę, chce nadać te listy a wczoraj się spóźniłem i zamknęli mi drzwi przed nosem.

9. Ile zajmuje ci dotarcie do pracy? Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 10min ale to wszystko zależy od natężenia ruchu.

10. Co to za hałaś? Czy słyszysz co się dzieje?

podaj swoje wersje tlumaczenia, moze ktos sprawdzi
edytowany przez savagerhino: 20 mar 2014
Moge prosic o pomoc w moich tłmaczeniach? :)
w jakich tłumaczeniach?
Moge prosic o pomoc w moich tłmaczeniach? :)
The most in your life I admire my mother. Dokładnie tak translatory tłumaczą;)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa