mam wersje po polsku, proszę pomóżcie jak to napisać po angielsku:
Uczeń: Dzień Dobry Panie Dyrektorze! Mam problem ze szkolną kawiarenką internetową i nie jestem zadowolona z jej usług.
Dyrektor: Moje uszanowanie młodzieńcze. W czym tkwi problem?
Uczeń: Jestem bardzo niezadowolony ze szkolnej kawiarenki internetowej, ponieważ jej godziny otwarcia nie odpowiadają mi.
Dyrektor: Nie widzę w tym problemu. Dlaczego sądzisz, że godziny otwarcia kawiarenki są złe ?
Uczeń: Kończę lekcję koło 18, a kawiarenka szkolna jest czynna tylko do 16. To główna przyczyna. Poza tym chciałbym mieć dostęp do Internetu popołudniu i wieczorem. Bez niego trudno mi się uczyć i być w kontakcie z rodziną i znajomymi.
Dyrektor: Myślę, że nic z tym się nie da zrobić…
Uczeń: Dlaczego? W innych szkolnych kawiarenkach internetowych jest inaczej. Są one otwarte do późnego wieczora i wszyscy uczniowie są zadowoleni.
Dyrektor: Niestety u nas tak nie jest. Przykro mi.
Uczeń: Tak nie może być ! Jestem bardzo niezadowolony z usług waszej szkoły. Jeśli moje żądania nie zostaną spełnione wycofam wpłacone pieniądze i zmienię szkołę.
Dyrektor: Zastanowię się co da się zrobić, ale nic nie obiecuję .
Uczeń: Czekam na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby !