kilka pytań: powrót do angielskiego i nie tylko...

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich i proszę o pomoc/dobrą radę:-) Moja "przygoda z angielskim" zaczęła się gdy miałam 21 lata. Półroczny intensywny kurs J. angielskiego,dziekanka i wyjazd na rok do Londynu, (byłam Au-pair) i po roku zdałam FCE. Wróciłam i przez 3 lata nie miałam styczności z tym językiem. Chciałabym kontynuować naukę tego jezyka ale nie wiem od czego zacząć? Może"Angielski dla wiecznie początkujących?" Warto kupić? Nie mam zbyt wielkich problemów z mówieniem, natomiast pisanie idzie mi strasznie słabo :-( Może ktoś poleci jakieś książki? Co zrobić żeby dobrze pisać? Co zrobić żeby wogóle pisać Jakoś nie mogę się przełamać :-( Mam też spore braki jeśli chodzi o słownictwo. Super Memo czy Prof Henry? Co Waszym zdaniem jest lepsze? I ostatnia sprawa: jestem nauczycielką matematyki, chciałabym też uczyć jezyka angielskiego: pójść na NKJA czy przygotować się do CAE, zdać i zacząć studia podyplomowe z j.a????- oto jest pytanie...
>Chciałabym kontynuować naukę tego jezyka ale nie wiem od czego zacząć? Może"Angielski dla wiecznie początkujących?" Warto kupić? Nie mam zbyt wielkich problemów z mówieniem, natomiast pisanie idzie mi strasznie słabo :-( Może ktoś poleci jakieś książki? Co zrobić żeby dobrze pisać? Co zrobić żeby wogóle pisać Jakoś nie mogę się przełamać :-(