Struktura pracy licencjackiej, metodyka

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

obecnie jestem w trakcie, a raczej na początku pisania mojej pracy licencjackiej z metodyki. Mój temat to: "Games in Teaching English to Young Learners"

Po omacku szukam w internecie. Zdarza się, że wynajduję sprzeczne informacje np co do ilości rozdziałów czy też pożądanych struktur. Nie wiem zupełnie jak do tego podejść.
Moja promotorka pracy na każde moje pytanie związane z planem, wstępem bądź też pierwszym rozdziałem - odpowiada z przekąsem: THINKING HURTS?!...
Mam na tyle ogólny temat, że boję się, że mogę go źle zrealizować i zacząć pisać nie na temat.
Gotowe fragmenty pracy wysyła się jej pocztą, nie dostałam jakiejkolwiek recenzji, mimo że wysyłałam jej to miesiąc temu. Nie wiem czy to co mam jest dobre i czy jest sens pisać dalej.
Porównywałam prace studentów, które ta pani wypuściła spod swych skrzydeł. Rzuca mi się w oczy pewna niekonsekwencja w ich Academic Writing, w oparciu o moje wnioski z prac - pytam:

1. Czy introduction to przedstawienie tego co zawarte jest w pracy? Typu w rozdziale pierwszym rozważać będę to i to... Stosować można pytania retoryczne?
Czy też, introduction to zainteresowanie tematem, podanie powodu dlaczego wydał mi się interesujący?

2. Ile powinno być rozdziałów?
Raz ta Pani mówi, że rozdział pierwszy to Review of Literature, czyli what has been done with this topic, rozdział 2 to rozważenie tematu pod względem metod, a rozdział 3 to praca badawcza typu analiza, bądź lesson plan.
Innym razem słyszę, że pisze się tylko dwa rozdziały. Co jest prawdą?

3. Czy można używać (oczywiście w uzasadnionych miejscach) linking words, takie jak: Furthermore, moreover. Moja promotor wyśmiała mnie i powiedziała, że tak się nie pisze! Więc co zrobić jesli chcę dodać kolejny argument?
Dodatkowo, podobno nie używa się 'should'. Czy zamiast tego mam stosować subjunctive? Nie wszędzie pasuje i nie do końca to czuje, czasem to brzmi jak 'kali jeść...'
Czy w pracy może pojawić się forma 'I'...? Czy raczej wszystko jest pisane bezosobowo? Pytam, bo czasami aż mi się prosi dodać jakiś pronoun, chociażby possessive... :(

4. Co robi się z przypisami? Np podając źródło, skąd zaczerpnięty jest jakiś extract robimy przypis dolny, czy też dajemy to w nawias?

Zdaję sobie sprawę jak błahe są to problemy, gdyż wszystko powinno nam być objaśnione. Jednak jako przykładna studentka, będąca na każdym seminarium nie uznaję się za bogatszą w wiedzę po tych spotkaniach.

Bardzo proszę kogokolwiek kompetentnego o pomoc.