18 lat i praca w anglii

Temat przeniesiony do archwium.
cześć , czy jest tutaj ktoś kto był i pracował w anglii w wieku 18/19 lat ?
jeśli tak to piszcie bo nie jestem pewna czy bede potrafila znalezc sobie odpowiednią prace.
[wpis usunięty]
Czy jechałeś przez znajomych czy sam znalazłeś? Ile zarobiłeś i czy dobrze znasz język? jesli możesz to odpisz mój e-mail [email]
cześc, ja mam 18 lat i też w te wakacje jade do pracy do Londynu!! Nie mam doświadczenia, ale znam dobrze język więc się nie boję
cze(Maripossa)ja też wybieram sie do Londynu,na początku Lipca.Chciałabym jechać z kimś we dwie rażniej.Jak możesz to podaj nr GG,pogadamy.Pozdrawiam.Sylwia.l24 Gdańsk
ja tez sie z checia wybiore, po maturach pisemnych szlag mnie trafil i chyba musze zapomniec o wymazonych stidiach wiec troszke bedzie trzeba popracowac i przysrapic do matury jeszcze raz :( jestem pracowita, sumienna, dobrze zorganizowana i mam jeszcze pare zalet ktore na pewno sie przydadza podczas takiego wyjazdu ( po za tym mam tez pare wad ;) ale o daruje sobie ich opisywanie ;) ). Jezeli ktos szuka pracy z mam pare ogloszen i telefonow, trzeba tylko podzwonic i ladnie sie "sprzedac". Razem zawsze razniej.
Jakby ktos mial ochote pogadac 1882966 gg
do sylwetki: oto mój nr [gg] :)
witam :) tez jestem tegoroczna maturzysta tak jak ty i maturka nie poszla mi tak jak oczekiwalam :( wiec z wymarzonymi studiami czas i pora sie pozegnac:( tez szukam jakies pracy na wakacje , mysle ze bysmy mogly sie jakos dogadac i wspolnie poszukac czegos razem zawsze latwiej i razenij przedewszystkim pozdrowionka i caluski :) to moj nr [gg] papa do uslyszonka :)
witam :) ja rowniez szukam racy na wakacje i chetnie bym wyjechala do londynu z kims zaufanym we dwie zawsze razniej mam pytanko czy ty masz jakas konkretna oferte pracy czy poprostu chcesz jechac do londynu i dopiero na miejscu czegos poszukac??pozdrowionka to moj nr [gg] pozdrawiam Asia