Witam serdecznie. Uprzejmie informuje, iz każda osoba, która zgłosiła do naszego biura problemy w czasie swojego pobytu na kontrakcie w Amazonie zostały potraktowane poważnie i profesjonalnie. Nasze biuro zrobiło wszystko, aby każda zgłoszona przez wysłaną przez nas osobę sprawa została przekazana do odpowiednich i odpowiedzialnych za ten kontrakt osób w Anglii. Bardzo często osoby, które zgłaszały nam jakieś wątliwości dotyczące pracy na miejscu nie odezwały się ponownie- co uznalismy za wyjasnienie sprawy o czym zapewniały nas również osoby odpowiedzialne za kontrakt w Wielkiej Brytanii. Bardzo nam przykro jeśli jakieś osoby, które wyjechały na ten kontrakt doświadczyły w jakiś sposób poczucia, że nasza agencja nie brała czynnego udziału w opiece po wyjeżdzie z Polski. Nasza firma w każdym przypadku jesli są do tego tylko podstawy staje do stronie pracownika i stara się wyjaśnic sprawę. Osoby, które po powrocie do Polski zgłosiły się do nas w sprawie niejasności w kwestii wynagrodzenia końcowego zostały przez nas profesjonalnie potraktowane i w ciągu kilku dni otrzymały wszyskie niezbędne informacje zwrotnie z Anglii. W kilku przypadkach zostały naprawione błedy w sprawie rozliczeń finasowych związanych z zakwaterowaniem i osoby otrzymały w krótkim czasie zwrot kosztów. Myśle, że gdyby osoby, które miały jakieś problemy w czasie swojego pobytu na kontrakcie w Amazonie zgłosi sie do nas (i przedstawiły rzetelnie swoje racje i zazalenia), a nie marnowały swojego czasu na wypisywanie w szczegółach swoich opowieści (nie podpisanych imieniem i nazwiskiem czyli nie potwierdzonych) otrzymały by szanse aby w profesjonalny sposób zostać obsłużonym przez nasze biuro. Sądze, że takie rozwiązanie było by bardziej korzystne zarówno dla Pracwonika jak i dla naszego biura. Ponieważ wiadomośc nie została podpisana, tak więc w żaden sposób nasza firma nie może skontaktować sie z jego autorem, aby wyjaśnić jego treść. Domyslam się, że cały czas w naszym kraju panuje stereotyp, że nie warto sie zgłaszać bo i tak nam nikt nie pomoże. Z tego powod€ niestety bardzo często nie otrzymujemy szansy aby w jakikolwiek sposób pomóc. Jesteśmy firma która nigdy nie pobierała żadnych opłat od osób wyjezdzajacych, dla naszych klientow tłumaczymy za darmo Cv oraz pomagamy znalezc najlepszy sposb dojazdu do pracy (co nie jest takie oczywiste wśród polskich biur pośrednictwa pracy). Jeśli jednak wystepują jakieś problemy z Pracodawcom czsami nie mamy szansy, aby wyjaśnic sprawę po mysli Pracownika. Zgloszenie się jednak do naszego biura z takiej sytuacji daje nam szanse, aby spróbowac ją wyjaśnic, a w najgorszym przypadku znalezc nowe miejsce pracy. Nastepnym razem bardzo proszę zastanwoić się co dla nas jako posrednictwa pracy jest ważniejsze dobrze przygotowana strona internetowa czy zadowolone osoby, które poleca nas innym? Rozumiem, że bardzo czesto osoby są zdenerowane jakąs sytuacją ale bardzo proszę na przyszłośc nie oceniac tak szybko innych. Każdy zasługuje, aby dać mu szanse... w naszym przypadku, aby udowodnić, że jesteśmy tutaj w Polsce po to aby pomóc w razie problemów. Proszę mi uwierzyć, że zawsze jakieś rozwiązanie się znajdzie, a na ocenianie kogoś na forum zawsze przyjdzie czas. Green Park Consultants Ltd- Anna Tokarz