P45 otrzymujesz na zakonczenie wspolpracy z pracodawca; P60 otrzymujesz od pracodawcy, z ktorym jestes na przelomie dwoch lat podatkowych (np. zaczelas robic w grudniu 2008, a skonczylas w czerwcu 2009). Jest to dodatkowy papeir urzedowy.
ty potrzebujesz wziac nastepujace numery z P45:
Office Number (np. 214) + Reference Number (np. /C1516PH)
wchodzisz na ta stronke z wyszukiwaczem biur, i wpisujesz w rubryke Employer/Pension Payer Reference caly numer (np. 214/C1516PH)
I wyskakuje ci nazwa biura, a na dole masz adres do tegoz biura.
ale jak patrze na twoj wpis powyszej, to zrobilas to tak, jak nalezy.
te podane przykladowe numery moje sa prawdziwe w moim wypadu - firma, ktora mnie rozliczyla z podatku wyslala wszystkie moje papiery wlasnie na adres biura, ktory wyskakuje w wyszukiwaczu biur Gloucester & North Wiltshire Tax Office for individuals. Jak juz biuro bylo gotowe mi wyplacic kase za posrednictwem tego polskiego biura odzysku podatkum dostralem od nich potwierdzenie, z mi sie nalezy tyle a tyle kasy. A pismo przyszlo wlasnie spod tego adresu, ktroy mi wysweitlalo w wyszukiwazcu biur.
raczej masz tak, jak nalezy