Ile opanowaliście w Super Memo?

Temat przeniesiony do archwium.
Mam dla Was pytanko. Ile opanowaliście słówek w SM? Ja pracuję w nim od około roku , umiem 4900 (item'ów). Jak oceniacie moje "osiągi"? Pozdrawiam Jamnik_iwn
Tak trzymać! Jest to całkiem przyzwoity wynik. Kiedyś, gdy w SuperMemo nie było jeszcze dźwięku ucząc się z bazy English Vocabulary osiągnąłem w ciągu roku 10000. Jednak to było trochę łatwiejsze. Nie mogłem się bawić w nagrywanie angielskich wyrażeń i porównywanie ich z głosem lektora.

Baza English Vocabulary była jedna z pierwszych dużych baz firmowych. Miała ok. 42000 wyrażeń, które losowo były prezentowane w kolejności Polish-English lub English-Polish. Nie wyświetlała też polskich znaków diakrytycznych. Początkowo była sprzedawana tylko w firmie osobiście lub przez pocztę. Później ukazała się na jednej z dwóch płyt pakietu SuperMemo Mega Mix.
Dzięki Bejotka za szybką odpowiedź.Miło że wróciłeś na forum :) U mnie niestety strasznie spowalnia tempo dopisywanie własnych haseł( korzystam z bazy Advanced ) zabiera to bardzo dużo czasu. Zachęcam wszystkich do wpisów!
mam SM(adv) od poczatku grudnia,przerobilem 2000 słówek,ale musze troche zwolnic,ucze sie z 30 min-1h dziennie,mam plan przerobic z 7000 slowek do wakacji,ale nic na sile lepiej przerabiac wolniej ale skuteczniej.pozdro
a czo to jest super memo:)
Jak mozna przerobic 2000 slow w ponad miesiac uczas sie po 30 -1 h dziennie????

albo wiekszosc materialu umiales (wiec zmien baze, szkoda czasu), albo ta nauke mozesz sobie o kant dupy potluc

ps. ja mam 4000, w ok. 8 miesiecy
Trudno mi się z Toba zgodzić. Nie ma żadnej reguły ile wyrażeń dziennie należy sie uczyć i ile czasu na to poświęcać. Ja radzę zazwyczaj nie więcej niż 30, ale to tylko rada - nie nakaz.

Z SuperMemo mają prawo się uczyć zarówno początkujący, dla których nawet 10 nowych wyrażeń to dużo, i zaawansowani, którzy mogą uczyć się po 100 i więcej wyrażeń dziennie.

Wszystko zależy od zdolności i motywacji.