Supermemo - problem - wolno chodzi

Temat przeniesiony do archwium.
Własnie zakupilam i zainstalowalam program Supermemo AE Speed up i nie wiem czemu, ale program chodzi straasznie wolno, zacina sie. Na pojawienie sie nastepnego slowka musze czekac z kilkanascie sek. Wczesniej mialam tez inny program supermemo i takiego problemu nie bylo. czy ktos wie co z tym zrobic ?
UP UP

Też mam podobny problem. Może ktoś życzliwy pomoże? Jestem fanką uczenia się słówek z Supermemo (pamięta ktoś jeszcze SuperMemo 7.4?), ale ostatnio strasznie się zniechęciłam. Po przeinstalownaiu komputera Advanced English Proficiency działa tak tragicznie wolno, że nie da się uczyć. Przeszukałam internet i dalej jestem bezradna. Dodam tylko, że przedtem pod Windowsem XP program działał bez zarzutu, teraz (też pod XP) wszystko nabrało żółwiego tempa.

Może ktoś z "Memomaniaków" coś mi doradzi?
..."Po przeinstalownaiu komputera"...

Mogłabyś to bardziej sprecyzować?
Rzeczywiście, na niektórych nie najnowszych komputerach z wolną stacją DVD program może wolno pracować. Proponuję przekopiować z DVD na twardy dyski podfolder "elements" i ustawić odpowiednio parametr "Data access" w
Tools->Options
Bardzo dziękuję za pomoc- program działa dużo szybciej.

Jeśli chodzi o "przeinalslowanie"- miałam na myśli generalne porządki- formatowanie dysku i ponowną instalację Windowsa.

bejotko/-ku, bardzo dziękuję za cenną radę- teraz mogę znów zacząć się normalnie uczyć. Mam jeszcze jedno pytanie- czy da się jakoś zsynchronizować definicje dźwiękowe z definicjami pisanymi? Teraz najpierw mogę usłyszeć definicję dźwiękową, a definicja pisana i grafika pojawiają się albo bezpośrednio albo w parę sekund po jej wybrzmieniu. Nie jest to wielki problem, ale dla wzrokowca jest trochę uciążliwe. Może jakaś rada na to?

Jeszcze raz dziękuję za cenną wskazówkę- muszę przyznać, że odetchnęłam z ulgą, bo już mocno mi brakowałao codziennej nauki i odpytki z "powtórki".