jeszcze o wlasnych bazach SM

Temat przeniesiony do archwium.
postanowilam zaczac wpisywac swoje slowka do sm, wiec przeczytalam chyba wszystko na tym forum (a bylo tego troche;) no i zabralam sie do pracy. mam obie wersje advanced English i w Speed up jedyne co udalo mi sie osiagnac to slowka na szarym, nieciekawym tle, ale stworzylam swoj nowy plik. musze dodac ze jestem raczej zielona jesli chodzi o takie komputerowe zabawy wiec jak na moje mozliwosci to byl sukces:))) niestety nie podobalo mi sie to tlo wiec sprobowalam w proficiency. i tam znalazlam w tresci miejsce na wpisywanie slowek uzytkownika i musialam tylko kliknac dodaj, wpisac slowka, zapamietaj i wszystko zostalo dodane do utrwalania na dzisiaj i to na pieknym bialym tle ladna czcionka, taka jak reszta wyrazow.
teraz zastanawiam sie czy nie za latwo mi poszlo, bo wszyscy zadaja tyle pytan na ten temat, wiec mam prosbe do mistrzow obslugi sm. czy to co zrobilam to dobry sposob i oznacza to ze po prostu najlatwiej wprowadzac slowka uzywajac proficiency? czy raczej powinnam wpisywac slowa inaczej? jestem juz troche zakrecona:( i co zrobic w razie koniecznosci zainstalowania programu ponownie? wiem jak wyeksportowac moje wyniki, czytalam juz sobie o tym, ale czy musze jeszcze zapisac gdzies te swoje bazy, czy wystarczy ze te slowka sa w procesie nauki i powtorek wiec sie jakby same przeniosa w razie czego jak skopiuje learning process na dyskietke czy plyte?
ooops, ale sie rozpisalam, ale moze znajdzie sie ktos komu bedzie sie chcialo to czytac... jesli tak to dzieki!
Hi Mona.

Dopiero wróciłem z urlopu, nie odespałem jeszcze pofróży, ale spróbuje Ci odpowiedzieć. Tło mozna opracowac sobie samemu. Muisz stworzyć plik graficzny (najlepiej *.bmp i wprowadzić go do programu w następujacy sposób: