Czy warto pisać program do słówek ?

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem programistą i chcę napisać program do nauki najbardziej popularnych słówek z angielskiego, ale czy warto i czy bylibyście zainteresowani takim programem ?

Naukowcy stwierdzili, że wystarczy znać 40% sów z książki aby umieć ją przeczytać. Reszty się człowiek domyśli. Sprawdziłem to i to prawda.

Oto jak to działa:

Okazuje się, że większość słówek się powtarza i jeśli będziemy znali 4 z 5 słówek w zdaniu prawdopodobnie domyślimy się piątego.

Chcę napisać program, który policzy wystapienia słów w angielskiej książce, posortuje je od najczęściej występujących i odrzuci przecinki kropki itp.

Następnie program przetłumaczy słówka i stworzy plik pdf tak sformatowany żeby można go wydrukować i pociąć sobie na fiszki ?

Co o tym sądzicie ?

Jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę o kontakt: [email]

Może pomogę tym sobie i komuś :)
Wiesz, to zależy po co chciałby go napisać.

Jeśli "dla idei" (czyt: freeware), po to, żeby z dobroci serca za darmo pomóc ludziom uczącym się języka obcego, to w/g mnie czemu nie.

Jednak jeśli chcesz zarabiać w ten sposób na życie (czyt: program komercyjny), to myślę, że nie będzie ci się to po prostu opłacać. Włożysz w to kupę pracy i wolnego czasu, a większość osób i tak po prostu ukradnie twój program, czyli ściągnie piracką kopię z netu lub skopiuje "od kolegi".