WSL Częstochowa

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 32
poprzednia |
Cześć, jestem zainteresowana Wyższą Szkołą Lingwinistyczną - anglistyka on-line, czy ktoś ma jakies doświadzczenie z tą szkoła i takim trybem studiów? Dzięki za wszelkie informacje.
Cześć, studiuję tam zaocznie i jestem zadowolona z poziomu, a przede wszystkim z atmosfery panującej na uczelni i kadry.
Co do anglistyki w trybie on-line (3 zjazdy w semestrze), sama musisz sobie odpowiedzieć, czy ma to sens.
Powodzenia.
Ja tak studiuje nie jest źle, bo jest kontakt z innymi ludźmi z grupy (czat) spotykamy się, co prawda ta forma wymaga dużej pracy własnej ale dla mnie czyli osoby która pracuje to jest najlepsza forma, próbowałem zaocznego studiowania i wcale nie było lepiej prawda jest taka jak ktoś chce to sobie poradzi , powodzenia
Studiuje dziennie na WSL, niedawno wróciłam z zagranicznego stypendium. Szkołe jak najbardziej polecam, atmosfera godna pozazdroszczenia :) Co do studiów on-line to tak jak przedmówca wspomniał jeżeli masz dużo motywacji i brak czasu na studia to czemu nie, warto spróbować. Ja uważam,że przez czat i podczas bodajże dwóch zjazdów w roku języka się nie nauczysz, ale to Twój wybór.
pozdrawiam
pytanie do studiujących, jak to wygląda zaocznie, ile zjazdów, godziny, czy jest ciężko, ile godzin praktyk, cena i jak ewentualnie on-line: to samo bo niestety jest to dla mnie bardzo daleko zdaje sobie sprawe że to i tak oznacza spory wkład wlasnej pracy - jakie są realia? pozdrowienia
Magdalene, dowiedz się, proszę, czy studia on-line dają uprawnienia do nauczania w szkole państwowej. Po angielsku mówię, język znam dość dobrze, ale jestem niemal samoukiem i nie mam żadnych papierów. Zależy mi, żeby udokumentować znajomość języka, poćwiczyć sobie wcześniej i móc pracować w podstawówce jako nauczyciel (studia pedagogiczne mam zrobione). AP jest dość droga, ale odpadają dojazdy, więc może dałabym radę.
To znaczy WSL, już mam mętlik od nadmiaru informacji.