Fil. ang. nauczycielska na UŚ-u

Temat przeniesiony do archwium.
Mam pytanie - nie wiecie może, jaki język można wybrać na lektorat na tym kierunku? Przeglądałam stronę UŚ-u, ale nie znalazłam tam nic na ten temat, a w harmonogramie zajęć na rok 2004/05 widzę tylko lektoraty z niemieckiego i portugalskiego. Zależy mi na nauce francuskiego, jeśli już mam mieć lektorat to chciałabym z tego jezyka (ewentualnie z hiszpańskiego). Bardzo proszę o pomoc!
Mam też inne pytanie (to do osób studiujacych ten kierunek) - jak oceniacie studia? Jesteście zadowoleni? Czy jest b. ciężko?
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
ja jestem na nauczycielskiej na pierwszym roku... niestety :( i chyba obleje ten rok i to nie z powodu tego ze jestem jakims glabem CPE zdalam bez problemu, ale kadra jest wyjatkowo chamska chyba to paskudne miasto tak na nich dziala :( od sesji zimoej mam przedluzona a gosc nie che ze mna rozmawiac z powodu 2ch nieobecnosci. torche to chore zwazywszy na to ze wszystko inne mialam zaliczone w czasie, a teraz obleje bo gosc zaledwie 2 razy znalazl dla mnie czas a musze zaliczyc jeszcze sporo temeatow

nauczycielski to chyba nie jest najlesze rozwiazanie (ja przynajmniej zaluje) teraz probowala bym na ktorys z tlumaczeniowych. po za tym nauczycielkie to tylko studia zawodowe
oj, to ktoś się chyba nieładnie zasadził na Ciebie.

studiowałam kiedyś na us, ale jakoś nie spotkałam tej 'wyjątkowo chamskiej kadry' (poza jednym wyjątkiem, przyznam - pana od lit. brytyjskiej).

a kto to taki ten gość

ps. przypomniało mi się, fakt, trzeba było bardzo pilnować obecności. Na roku mieliśmy dziewczynę, która miała problemu ze zwolnieniem się w piątek na własny ślub. poważnie!
az tak zle tam jest?? wlasnei mzoe jescze ktos opisze swoje pzrezycia z tego kierunku .....bo ja tam skaldma papiery w tym roku ;) i troche mnei teraz przeraziliscie
pzdr
a jaki to problem? trzeba chodzić i tyle :))

a wykładowcy, których się długo pamięta (i źle wspomina) są na każdej uczelni