Gdzie znaleźć książki w sieci?

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie! Jestem świeżo upieczonym studentem filologii angielskiej na KUL. Nie mam niestety jeszcze dostępu do biblioteki akademickiej a potrzebuję na następny tydzien przeczytać parę lektur. Trzy pozycje udało mi się znaleźć w internecie, ale nie mogę sobie poradzić z:

John Galsworthy - The Japanese Quince
Lorrie Moore - How to Talk to Your Mother (Notes).

Czy ktoś mógłby podrzucić jakiegoś linka? A może ktoś z was posiada te książki w wersji elektronicznej i mógłby przesłać np przez e-mail?
Cze. Ja tez wlasnie zaczelam angielski na KULu. Niestety nie mam tych ksiazek. Ale moze bedziemy mogli sie czasami wymieniac materialami albo jakimis ciekawymi informacjami. Co Ty na to? moj adres [email]
Jestem zainteresowana wspólną wymianą książek e-books. Lista książek które posiadam:
1-Cambridge Certificate in Advanced English (4)
2-Cambridge Certificate in Advanced English (4) [teacher's book]
3-Focus on Advanced English Grammar Practice- Richard Walton (Longman)
4-Cambridge Certificate of Proficiency in English (1)
5-English Grammar Practice for Intermediate Students- L.G. Alexander (Longman)
6-Grammar Practice for Elementary Students – E.Walker, S.Elsworth (Longman)
7-Grammar Practice for Upper Intermediate Students– E.Walker, S.Elsworth (Longman)
8-Grammar and Vocabulary for CAE and CPE -R.Side, G.Wellman (Longman)
9-English Vocabulary in Use (Elementary) –M. McCarthy (Cambridge)
10-English Vocabulary in Use (Pre-Intermediate & Intermediate) –S. Redman (Cambridge)
11-English Vocabulary in Use (Upper-Intermediate & Advance) - M. McCarthy (Cambridge)
12-Business Vocabulary in Use – B.Mascull (Cambridge)
13-Repetytorium tematyczno-leksykalne 1 – M. Cieślak (Wagros)
14-Repetytorium tematyczno-leksykalne 2– M. Cieślak (Wagros)
15-Exercises on Idioms -J. Seidl (Oxford)
16-Test of written English - 185 TOEFL Writing Topics and Essays
17-American Idioms Dictionary -Spears R.A. NTC's (3ed., MGH, 2000)