Jak się czują 'pierwszaki' na UAM?

Temat przeniesiony do archwium.
Hello Everybody!

Bardzo jestem ciekaw opinii studentów pierwszego roku, na temat atmofsery i sposobu prowadzenia zajęć na ifa, UAM, co wam się podoba, mam na myśli wyklady i cwiczenia... jesli o mnie chodzi to zachwycony jestem fonetyką, strasznie podoba mi się sposób prowadzenia zajęć no i to laboratorium :-)

Pozdrawiam wszystkich!
A ktoz cie uczy fonetyki jesli mozna zapytac?:)
Nie wiem, czy wypada podawać personalia tak oficjalnie (ochrona danych osobowych), uczy mnie pani, która prowadzi większość grup brytyjskich, z tego co wiem, to jest ona tą bardziej wymagającą osobą :-)
Nooom kolego z grupy ja rowniez oceniam fonetyke pozytywnie, pozostale zajecia raczej tez... wqrza mnie tylko organizacja na uamie... dlaczego dowiadujemy sie ze wyklad zostal odwolany po pol godziny czekania na niego?? Jak writing w naszej grupie albo psychologia?? (Na psyche czekalo 170 osob!) Poza tym nie bardzo podoba mi sie dojezdzanie na lektoraty do hcp... to za daleko dla niektorych... pozdro Fuki i inni uamowicze ;)
no powiedz.....
:)))

a ile osób teraz przyjmuja na pierwszy rok?
i ile zostaje na drugim roku?
(to tak z ciekawości jak jak zmiany w systemie edukacji wpłynęły na uam:)))
Czembrowska?Romanowska?:)
oj:) musicie sie przyzwyczaic ze na UAM organizacja jest taka ze jej nie ma:) student o wszystkim dowiaduje sie ostatni:) a o tych wyklady z psychologii nie boj zaby;)jeszcze sie wam odechce chodzic:)
pozdrawiam
pierwsza pani może jest i miła, ale za specjalnie to jej się kiedyś nie chciało pracować......
chyba raczej ta druga, co?
a może wprowadzić taki zwyczaj, że podaje się skroty nazwisk, tak że wszystko jest jasne tylko dla wtajemniczonych? Chyba że kogoś chwalimy
Bo jak jakiś anonim tak z nazwiska pisze...