praca licencjacka

Temat przeniesiony do archwium.
Czy można pisać na pracy na filologii np o historii koni i oswajania dzikich koni w Stanach Zjednoczonych? Nie wiem czy głupio będzie szukać promotora do takiej pracy.
Koń by się uśmiał;) A na poważnie, to ciekawy pomysł! Można by wykorzystać różne utwory literackie (jak chociażby 'Zaklinacz koni' czy jak mu tam;)) Pozdrawiam!
Jeśli macie jakieś problemy z pisaniem pracy magisterskiej lub dyplomowej (szczególnie z metodyki) napiszcie, postaram się pomóc
[email]
Za pieniazki piszemy?
Ja mogę tylko pomóc a nie napisac za kogos, sprawdzić , cos podpowiedzieć, za DARMO
Ja za was pracy nie napiszę, mogę jedynie sprawdzić, lub udzielić wskazówek!!
a ktos Cie prosił, żebys pisała? Nie zauważyłem. A może to podbijanie posta to forma autoreklamy ...
Gdybyś nie zauważył to mój post był skierowany do tych osób, którzy przysyłają do mnie maile w tej sprawie!!
a nie mozna pisac wskazowek na forum - inni sie tez czegos naucza!
Wskazówki na forum - czemu nie, ale obawiam się, że tutaj nikt nie będzie miał odwagi o nie prosić.
heja! no chwilunia, po co ta nagonka? no i świetnie że się ktoś odzywa. Ja bym nawet zapłaciła za podsunięcie tematu i literatury.
A jeszcze ktoś chce pomóc za darmo i dobrze :]
take it easy ;)
miałam pisać "Terrorism in Great Britain in XX c" ale strasznie kiepsko z jakąś literaturą. Na necie też nie mogę nic sensownego znaleźć.
Ma ktoś jakieś pomysły? (kultura Wlk BRYT lub Ameryki). Odkupię materiały, bibliografię itp.
[email]
[gg]
>miałam pisać "Terrorism in Great Britain in XX c" ale strasznie
>kiepsko z jakąś literaturą.

hm, a Irlandia Polnocna? Przeciez na ten temat jest moooorze literatury
Witam :) miłam pomysł na prace (licencjacką) fonetyczno-metodyczna- czyli analiza podręcznika szkolengo pod kątem ćwiczen fonetycznych; pomysl wydawał sie ciekawy ale nic poza tym nie moge stworzyć :( nie moge sklecic nawet kilku stron; prosze o natchnienie :)
uzupelnienie: chodzi mi o to jak uczyc fonetyki w szkole podstawowej i jak ocenic czy podręcznik jest pod tym kątem dobry czy nie?
MOze porownaj rozne podreczniki zatweirdzone przez MEN do nauczania w szkole, albo na jednym poziomie kilka np. beginners do kl. 1-3, lub 4-6,
albo serie podrecznikow na roznych poziomach np. rozne czesci English Zone, czy czego tam. Zobacz jakie cwiczenia do fonetyki sa przewidziane. Mozesz je przetestowac w praktyce na uczniakach i sprawdzic czy sa efektywne - napisac komentarz - opis "badania" + komentarz wlasny, jak to ulepszyc/zmienic.

Najpierw moze jakis rozdzila teoretyczny na temat sensu nauczania fonetyki, sensu nauczania jej w szkole podstawowej, w duzej grupie itp. A potem bardziej praktyczne rozdzialy - np. opis "badania" + komentarz, i wreszcie wnioski, na co zwracac uwage dobierajac podrecznik.

Nie wiem, czy to Ci pomoze, ale tak mi wpadlo do glowy, chyba ze Tobie tez to wpadlo do glowy;)

PZdr,
Kociamama.
Longman, w serii "Teaching ..." wydał "Teaching pronunciation". Mozna zacząć od tego, zobaczyc jakie techniki są tam polecane, a następnie sprawdzić, co z tego wprowadzają podręczniki i, np., jak to wyglada w praktyce w szkole (to z kolei mozna stwierdzić za pomoca obserwacji)
wielkie dzieki za sugestie :) podoba mi sie pomysł z porównaniem podręczników :) tylko ze mój promotor (niechętny do pomocy) chce analizy tylko jednego (tego na którym pracuje) a moze faktycznie porównać chociaz 2 części albo podrecznik + ćwiczenia? no i jeszcze ta teoria :( jak wlasciwie powinno sie uczyc fonetyki w podstawówce? w dalszym ciągu czekam na wsparcie:)) pozdrawiam
Temat przeniesiony do archwium.