Wrocław

Temat przeniesiony do archwium.
Czesc
Czy ktos z Was studiuje filologię angielska na Uniwersytecie Wrocławskim badz uczeszcza do kolegium?
Chciałabym sie czegos wiecej dowiedziec na temat studiów na tym kierunku we Wrocławiu. Jak trudne sa egzaminy wstepne? Ciezko jest przetrwac? Jacy sa wykładowcy? Jaka panuje atmosfera na uczelni?
I rok kolegium - bardzo miło. dużo angielkskiego choć czuć, że to nie uniwersytet, ale uczyć się trzeba i napewno warto
Pozdrawiam
Greg [email]
dostac sie jest trudno ale same studia sa przyjemne
Ale dostać się trudno na anglistykę, czy do kolegium. Chciałam jeszcze zapytać jak wygląda rozkład zajęć na pierwszych latch i w kolegium i na anglistyce i ile jest egzaminów. Studiuję już jeden kierunek i zastanawiam się czy sobie poradzę.
we wrocku jest fajnie na anglistyce, jak sie dobrze trafi to mozna sie na serio bardzo rozwinac. zagladnijcie na stronke anglistyki wroclawska: http://212.127.78.180/ifa_test/index.php, pzdr.
Czy to prawda ze na Uni. Wrocławskim atmosfera jest beznadziejna?
nie wiem jak jest na latach wczesniejszych, ale ja tam mysle ze nie jest zle - to wszystko kwestia ludzi - wykladowcy sa nastawieni bardzo pozytywnie na studentow i to mi sie podoba, pzdr.
Mr julek na którym jestes roku?
Podobo lepiej zdawac do innego miasta niz tam.... np do Krakowa czy Warszawy
jestem na 1 uzup, a ty? (jesli studiujesz tez we wro i jestes na tym samym roku to mam pewne podejrzenia do tego, kim jestes:-) ale moge sie mylic... mimo wszystko, pzdr.
aha sorry! nie doczytalem do konca twojego postu i zdaje mi sie ze dopiero planuejsz studia na anglistyce. ja uwazam ze wroclaw jest ok, choc licencjata robilem gdzie indziej - w mniej renomowanej szkole, ale nie czuje zadnych kompleksow z tego powodu, pzdr.
Hehe nie studiuje anglistyki :) ale zamierzam cos w tym kierunku.... ;)
czesc, mam wielko prosbe!!!! napisz ten adres jeszcze raz (Ten uniwersytetu), bo z tym cos nie tak!!!!!!!!! moj adres: [email] dzieki