nie rozumiem

Temat przeniesiony do archwium.
o co chodzi w tym temacie eseju:"avoidance of the dogmatic" ??? czy on jest w ogole poprawny??
chodzi o to, żeby nie pisać w tonie kategorycznym - nie przedstawiać swoich poglądów jako jedynie słusznych.
ja.23 -
Napisz gdzie studiujesz -
terri, to chyba bez większego znaczenia gdzie studiuję. Po raz pierwszy spotkałam się z takim tematem eseju, a uwierz mi, sporo esejów napisałam jak dotąd. Nie mam pojęcia jak to ugryźć. Pozdrawiam
moze tak:
what are dogmatic views?
emphatic in expressing opinion, authoritative, positive, as though precluding any possibility of doubt.
how are they expressed?
by the use of particular words or phrases.
why should we avoid them? every sentence should leave the possibility that there are studies, (of which we may not be aware) that disprove the point we are making.
avoidance of the dogmatic to jeden z rozdzialow z ksiazki Robina Macphersona "English for Writers and Translators". To praktyczny poradnik, jak pisac po angielsku.
terri, mag, dzięki za wskazówki. btw. skoro to tytuł rozdziału książki o pisaniu, jest sens zadawania pisania eseju na ten temat?! hmmm dziwne, jak dla mnie:-/
mg
>terri, mag,

Roznie Cie tu juz nazywali ( raz ladniej, raz mniej ladnie), ale magiem to jeszcze nie byles.
To_ja, przecież się poprawiłam...zwykła literówka ;) nie chciałam:D
>przecież się poprawiłam...zwykła literówka ;) nie chciałam:

Alez mnie sie to bardzo podoba.

mg nie czytaj!

Chyba tak zaczne, od dzis, do niego mowic.
no to okej:) w sumie masz racje, fajnie wyszło;)
to_ja,

i jak Coben, przeczytany?
ja własnie skończyłam 'gone for good', mam dwie w zapasie, ale zaczęłam inną, żeby mi się nie myliło. Bo z reguły jak skończe, od razu zaczynam drugą i juz zdarzylo mi się zastanawać a co z tym czy tamtym, i potem okazywało sie, ze ten czy tamten by w tej poprzedniej książce... :-)
>to_ja,
>
>i jak Coben, przeczytany?