Uniwersytet Gdański - pytanie do studentów!

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć,

co by nie owijać w bawełnę, przedstawię mój problem. Bardzo mi zależy na podjęciu w najbliższym roku akademickim studiów dziennych na filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Ubolewam jednak niesamowicie nad tym, że w rekrutacji liczone są tam punkty za maturę z historii (mnożniki dla średniej z wyników poziomów podstawowego i rozszerzonego to 0,6 dla języka angielskiego, 0,2 dla języka polskiego i 0,2 dla historii), której nie zdaję. Czy mam w ogóle jakieś szanse na te wymarzone studia bez punktów z historii? Jeśli tak - jak wysokie musiałabym osiągnąć wyniki z rozszerzonej matury z angielskiego i polskiego?

Może np. studenci I roku z UG pamiętają swoje wyniki matury i mogliby na zasadzie porównania odpowiedzieć rzetelnie na moje pytanie?

Bardzo proszę o pomoc. Za wszelkie wiarygodne informacje i sugestie będę wdzięczna.

Pozdrawiam :)
A.
Nie studiuję na UG, ale w zeszłym roku składałem tam papiery i dostałem się. Nie chcę Cię martwić, ale jeśli zależy Ci na UG to musisz zdawać historię, po prostu nie ma innej opcji. Ja właśnie wynikom z historii zawdzięczam to, że dostałem się tam w I turze.
A mógłbyś podać swoje wyniki? Po ile miałeś procent z każdego z przedmiotów? I czy pamiętasz mnożniki z zeszłego roku?
Studenci, odezwijcie się!
Mnożniki były takie same. Ang.: 100/83, Pol.: 84/76, Hist: 87/60
Gratuluję wyników... Chyba byłeś wysoko na liście...

Aczkolwiek jestem bardzo niepocieszona. UG to, powiedzmy sobie szczerze, uczelnia, na której filologia angielska znajduje się na średnim poziomie - oczekiwałabym więc adekwatnych wymagań rekrutacyjnych. Weźmy na przykład UAM czy UW - markowe uniwersytety, świetne, cenione filologie - i rozsądne podejście do sprawy. Dlaczego zatem na UG to matura z historii ma decydować o przyjęciu...?