co to sa studia nauczycielskie?

Temat przeniesiony do archwium.
"FILOLOGIA, specjalność:

FILOLOGIA ANGIELSKA Z WIEDZĄ O KULTURZE

studia nauczycielskie o profilu ogólnoanglistycznym lub amerykanistycznym"

Może mi ktoś, kto się zna wytłumaczyć co to są studia nauczycielskie i co o nich sadzi? Bardzo proszę...
studia nauczycielskie, najprościej mówiąc przygotowują cię do zawodu nauczyciela. masz tam przedmioty typu metodyka, pedagogika, teoria uczenia się języków obcych itp, które prawdę mówiąc są śmiertelnie nudne i zbyt wiele w Twoje życie nie wnoszą. no ale dzięki nim po skończeniu takich studiów masz uprawnienia pedagogiczne do nauczania w szkole. wiem bo sama jestem nauczycielka...
Studia nauczycielskie są nadają ci uprawnienia do uczenia języka angielskiego w szkołach publicznych. Teoretycznie dyrekcja szkoły może nie zatrudnić cię bez takich uprawnień.

Jeśli chcesz uczyć w SJO czy na własną rękę, nie musisz mieć takich uprawnień, choć są mile widziane.

A teraz haczyk – każdy absolwent studiów I stopnia o specjalizacji nauczycielskiej MUSI mieć uprawnienia do nauczania drugiego przedmiotu, dlatego będziesz na takich studiach miał masę zajęć niezwiązanych z angielskim :) IMHO kompletna bzdura, odbiera się ludziom godziny z przedmiotu kierunkowego, a wrzuca rzeczy, których nigdy nie będą potrzebować.

Pozdrawiam
O.
Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi.