Z UK do Polski

Temat przeniesiony do archwium.
Hej jestem studentką jednego z Londyńskich uni ale chyba Londyn nie jest dla mnie. Bardzo tęsknię za domem i chcę wracać. Czy jest taka możliwość że studiując human resources management mogłabym się przenieść na polską uczelnie np. Bydgoszcz czy Poznań? Chciałabym się przenieść po ukończeniu 1 roku który właśnie zaczęłam. Bardzo mi na tym zależy bo chyba nie wytrzymam tu dłużej niż rok. Ktoś coś wie na ten temat??
na samym procesie przeniesienia się nie znam się, ale tylko poradzę, żebyś się dobrze zorientowała, czy w takiej sytuacji nie będziesz musiała w trybie natychmiastowym oddać jakichś pożyczek/kredytów studenckich. i zastanów się 1000 razy, bo może to tylko kryzys? a może zwyczajnie źle czujesz się w Lodnynie, a na innej uczelni w UK byłoby lepiej? nie podejmuj takich decyzji po 0.5 miesiąca studiowania, na początku każdemu jest ciężko.
jeśli skończę ten rok to nie będę miała kłopotu z kredytem :) Dopiero tutaj zdałam sobie sprawę że to nie dla mnie ale muszę poczekać chociaż do czerwca. Zastanawiam się czy przeniesienie jest możliwe, chcę mieć furtkę jeśli to się nie ułoży.
hi margaret, dlaczego nie podobaja ci sie studia w uk? chcialabym sie czegos wiecej od ciebie dowiedziec. ja wlasnie zaczelam msc, ale wypisalam sie z uczelni i nie wiem co dalej. przeniesc sie z uk po polski mozesz, ja chcialam tak zrobic jak mialam kryzys i chodzilam po uczelniach (torun, bydgoszcz), zeby sprawdzic, co mi zalicza. odezwij sie
Za bardzo tęsknię. Nie jest tu jakoś ekstremalnie trudno się uczyć przynajmniej na razie. Przed wyjazdem bardzo dużo przeszłam ze swoja rodziną i bardzo się z nimi zżyłam. Odkąd tu jestem nie mogę spać. jeść ani pić.Budzę się kilka razy w ciągu nocy i wstaję bardzo wcześnie. Rano i wieczorem jest najgorzej bez względu na to gdzie jestem i czy jestem zajęta czy nie. A trudno jest się przenieść do Polski? Trzeba coś zaliczać?