Cześć, ja wprawdzie nie studiuję geografii, ale jestem studentką tego uniwersytetu (3 rok) i z tego co widzę jestem w stanie odpowiedzieć na te pytania. I inne, jeśli będziesz mieć :)
Cytat:
- Jak z wynikami z matur, na stronie pisze, że muszą to być 3 rozszerzenia, ze średnią minimum 70 %, i teraz nie wiem za bardzo bo czytałam na wielu forach że na ten universytet nie jest tak trudno się dostać jak na przykład na Leeds czy SOAS w Anglii, ale 3 rozszerzenia to raczej wysokie wymaganie.
Nie nazwałabym tego szczególnie wysokimi wymaganiami szczerze mówiąc. Wiele uczelni ma o wiele wyższe. Średnia 70% naprawdę JEST do osiągnięcia, szczególnie, ze jest to średnia i jeden przedmiot możesz podciągnąć drugim (tak zrozumiałam, chodzi o overall, tak?)
Np. angielski i tak musisz umieć bardzo dobrze, żeby zdać IELTS, więc w sumie, jakby na to popatrzeć, masz 2 przedmioty, z których musisz wyciągnąć średnią.
Cytat:
- Na stronie uniwerku było napisane, że wynik z IELTS to minimum 6.0, i teraz znowu mam pytanie, bo na kilku forach przeczytałam, że wystarczy rozszerzona matura na ileś tam procent. I teraz nie zabardzo się w tym łapie, czy ja jakoś źle patrze na te strony, czy może są jakieś inne opcje. Bo robi mi to dość dużą różnicę, pisać 2 czy 3 rozszerzenia. Jedni mówią, że mozna się łatwo dostać, a tu dość dużewymagania jednak są :)
Powiem tak: znam osobę, która pokierowała się tym, że IELTS nie jest wymagany i niestety uczelnia ją odrzuciła na podstawie braku egzaminu językowego. Z maturą pokopałaś, IELTS nie zwalnia z jednego rozszerzenia, masz mieć 3 + egzamin. Na Twoim miejscu zrobiłabym IELTS, bo tak czy siak, wszystkie inne uczelnie go wymagają. Więc jeśli nie do Dundee, to na inne będziesz tak czy siak potrzebować. A IELTS 6.0 to jest naprawdę spokojnie do zrobienia. I powtarzam, to nie są naprawdę wymagania z kosmosu.
Cytat: