Pytanie do pracujacych w SJO "Moose"

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem studentka anglistyki i zastanawiam sie czy podjac prace w SJO Moose od przyszlego semestru. zanim jednak wysle swoje zgloszenie chcialabym czegos o tej szkole sie dowiedziec od ludzi tam pracujacych; jak sie wam tam pracuje? czy faktycznie obiecywane "zlot gory" choc w malym stopniu sa prawda? i jak kształtuja sie tam wynagrodzenia? z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Mam ten sam dylemat;) Faktycznie ostatnio sporo sie ich ogloszeń u nas pojawiło. Dobrze o nich świadczy to,że juz teraz chca przeporwadzac rekrutacje na przyszly rok, ale rzeczywiscie wszystko brzmi bardzo kolorowo, ale to chyba dlatego,ze szkola ta glownie zajmuje sie uczeniem indywidualnym, lub-jesli uczniowie stworza grupe-to w malych grupach. I widzialam tez ze sporo karteczek zostalo od ich ogloszen juz podorywanych-obawiam sie ze pzry duzym zainteresowaniu chetnych beda w stanie wybrac osoby ktore w formularzu aplikacyjnym wymienia najnizsze oczekiwane stawki. Dlatego nie wiem czy jest sens sie starac; ja chyba poszukam czego innego... Spelniam ich kryteria, rubryczki w zgloszeniu moge wypelnic obficie;) wiec nie wyobrazam sobie wpisac tam smiesznie niskiej stawki. Troche cenic sie trzeba;)
Pozdrawiam.
A jak sie zglosisz i Cie wezma, to skrobnij tu czy faktycznie jest tak rozowo.
hejka,juz jakiś czas temu był tu taki wątek,chyab to ta sama szkoła, więc wkleję link... ja osoboście nie ucze akurat w tej szkole, słyszałam od kolegi,że ponoć [...],ale tylko słyszałam,zresztą poczytaj ... rnhttps://www.ang.pl/MOOSE_Czy_ktos_z_Was_uczyl_lub_uczyl_sie_tam_16874.html
[wpis usunięty]