licencja na nauczanie przy założeniu szkoły jęz.

Temat przeniesiony do archwium.
Mam pytanie dotyczące założenia szkoły językowej.
Noszę się z zamiarem założenia takiej szkoły. Jestem magistrem historii ze specjalizacją nauczycielską. Obecnie studiuję na filologii angielskiej, jestem na drugim roku studiów licencjackich. Uczę od kilku lat w szkołach państwowych- również języka angielskiego, jestem także lektorem metody CAllana.
Chciałabym nawiązać kontakt z osobą prowadzącą szkołę językową, by uzyskać kilka porad.
MAM JEDNAK PYTANIE: czy osoba, która tak jak w moim przypadku nie posiada pełnego wykształcenia z języka może prowadzić zajęcia w założonej przez siebie szkole? Jak rozwiązana jest sprawa z kuratorium? Czy jeśli szkoła nie posiadałaby uprawnień z ramienia kuratorium , to zajęcia mogłyby być prowadzone przez "nie w pełni kwalifikowanego" lektora?
Pozdrawiam
Wybacz Agusia, ale jak czytam takie posty to nóż mi się w kieszeni otwiera. Po pierwsze: zastanów się czy masz "jaja" aby kręcić własny business? To że robisz trzeci fakultet nie znaczy wcalem, że dasz sobię radę z "własną" szkołą. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę na co się porywasz. Szkoła językowa to firma, to wykwalifikowany personel administracyjny, to lektorzy, to marketing w najszerszym tego słowa znaczeniu, to profesionalizm na każdym kroku. Jeśli nie masz pojęcia o czym mówię to daj sobie spokój. Szkoda twojego czasu i pieniędzy. Takie "szkółki" otwierane w jednym pokoju zamykają się szybciej niż otwierają, a ich "właściciele" przez lata spłacają należności. Lepiej prowadz korki w mieszkaniach z dziećmi to lepiej na tym wyjdziesz.
Kto może prowadzić zajęcia językowe - każdy. Nawet tynkarz nie mówiący wogóle po angielsku, tylko że jego zajęcia skończą się po pierwszej godzinie... Masz odpowiedz na pytanie kto może...
A to, że prowadzisz zajęcia metodą Callana - no cóż nie ma się czym chwalić. To może robić trzecioklasista z podstawówki bez przygotowania, potrafiący jedynie w miarę czytać...