Speaking

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich, którzy teraz w kwietniu zamierzają zdawać CAE w wersji komputerowej! O ile dobrze pamiętam terminy speakingu mamy otrzymać do 10 kwietnia, tak więc jak ktoś już wie kiedy będzie zdawać, niech się wpisuje i pisze obok miasto, zawsze to będzie jakoś raźniej;P!
Będe zdawać CAE w wersji komputerowej w Katowicach xD
A właśnie, bo nie pamiętam. Mamy coś otrzymać listem czy terminy i wszystko tylko elektronicznie?
'Confirmation of Entry' mamy otrzymać do 10 kwietnia pocztą elektroniczną.
Otrzymaliście już 'confirmation of entry'? Już jest 10 kwiecień a wciąż nie otrzymałem go. Chyba będę musiał się skontaktować się z moim centrem egzaminacyjnym.
Ja otrzymałam trzy maile. Jeden o tym,że jeset usterka i że dostanę Confirmation of Entry w przyszłym tygodniu, drugi z Confirmation of Entry i trzeci ,że usterka jest już usunięta i powinnam wiedzieć już kiedy są daty poszczególnych części. Wszystkie 3 maile dostalam między godz. 12 a 13. Speaking mam 24.04 w Krakowie..
I otrzymałaś wszystkie te 3 maile dzisiaj?
Tak i to w ciągu godziny.
I jak tam?
Mam otrzymać Confirmation of Entry jutro lub w środę bo jakiś problem mieli.
Is there anybody..?
yer, tomorrow's my speaking test but I am sure even the speaking test will not help me manage to get a 'C' grade at least. Fortunately, I haven't got to let off steam because of the annoying CAE that I had to grapple with.

Being shattered would cause serious problems concerned with my psyche so I think that caring about the exam would be a disaster.

To be honest, your english can really be appalling (sh1t) but you still can pass the exam knowing the techniqe of it. I've just realised that the exam doesn't really test your practical skills, feel for language and all the other factors that show your standard of english.

Anyway, I can say that I'm really overjoyed and elated because I didn't pay money for some sh1t called 'A CAE course lmao', that wouldn't give me a thorough preparation for the exam.

Oct, regards
my money*
Widać, że byłem tak zdenerwowany, że zrobiłem bardzo głupią pomyłke.

I didn't spend my momeny...*
money* literówka
Temat przeniesiony do archwium.