Nauka dla dorosłych

Temat przeniesiony do archwium.
Witam Was wszystkich - moje pytanie jest dość proste- jak zabrać się na poważnie do nauki Angielskiego będąc dorosłym? chodzi mi system (sposób podejścia do nauki), jaki podrecznik wybrać np. czy jest sens opierać się na programie akademickim typu student's book. osobiscie zamierzam wziąść korepetycje 1-2h w tygodniu, dodatkowo uczyć się samemu. mam program do słówek Supermemo. No i oczywiście korzystać z ang.pl :)
Myslę że sa tu osoby które mają duże doświadczenie w nauce angielskiego również początkujacych dorosłych. Z nauka angielskiego właściwie nie mam doświadczenia więc stąd moje pytanie. Z góry dziękuje za pomoc.
edytowany przez szymana0: 19 lis 2012
Nie raziłbym zaczynać od korepetycji, chyba że korepetytorem byłby nauczyciel akademicki.
Lepiej wybrać kurs English for 50+.

Jeśli chcesz uczyć się samodzielnie zacznij od podręcznika "Angielski dla seniorów" Wydawnictwa Edgard. Później możesz skorzystać z "podręczniczków" typu "Angielski w 30 dni", "Angielski w 4 tygodnie", "Angielski 20 minut każdego dnia".

Są to podręczniki dla początkujących, nauka z których zajmuje mniej więcej 30 dni, więc nie zniechęca.

Po ich przerobieniu można zacząć pracę z poważniejszymi materiałami, np. "Angielski dla początkujących" Ireny Dobrzyckej i Bronisława Kopczyńskiego, "Mówimy po angielsku" i "Myślimy po angielsku" Leona Leszka Szkutnika. Dobrze byłoby też skorzystać z "Listen and Learn" prof. Rusieckiego, ale to bardzo "oldschoolowy" podręcznik i dostać go to jak trafić 5 w totolotka. SZKODA!!!
Cytat: bejotka
Nie raziłbym zaczynać od korepetycji, chyba że korepetytorem byłby nauczyciel akademicki.
Lepiej wybrać kurs English for 50+.
Hej, bejotka
trochę mi latek dodałaś he he