szkoła językowa przez krótki czas

Temat przeniesiony do archwium.
Mimo, że mój angielski jest słaby wpadłem na pomysł aby udać się do szkoły językowej. Czy to dobry pomysł ? Pochodziłbym tylko do czerwca, bo potem zbliża się sesja. Czy przez tak krótki czas dużo się nauczę ? Zajęcia 2-3 w tygodniu. Czy lepiej samemu się uczyć ? Jeśli byłoby ok to po wakacjach znów bym zaczął (studiuję w innym miejscu niż mieszkam).
Jak wiesz że sam nic nie zrealizujesz/realizujesz to szkoła jest dobrym wyborem. Jeśli stać cie to lepszym rozwiązaniem jest np. 2x po 1h korepetycje (około 20-30zł za godzinę) na tydzień. Sam musisz podjąć decyzje jaką metodą chcesz praktykować swój język.
"No pain, no gain"
edytowany przez emil05: 11 mar 2015
czemu korepetycje to lepsze rozwiązanie ?
To pewnie zależy od osoby, jednym lepiej idzie na korkach innym w szkole, ja stanowczo zaliczam się do tej drugiej grupy.
Cytat: krulik12
czemu korepetycje to lepsze rozwiązanie ?

Lepsze dla kogoś kto nie ma wystarczająco motywacji, żeby uczyć się samemu i potrzebuje przysłowiowego bata nad głową. Choć w praktyce i to nie wystarczy. Bo same korepetycje to za mało, jak nie dokładasz do tego pracy własnej. Te 2 czy 3 dni w tygodniu to za mało. Trzeba codziennie się uczyć.
Cytat: browar25
Cytat: krulik12
czemu korepetycje to lepsze rozwiązanie ?

Lepsze dla kogoś kto nie ma wystarczająco motywacji, żeby uczyć się samemu i potrzebuje przysłowiowego bata nad głową. Choć w praktyce i to nie wystarczy. Bo same korepetycje to za mało, jak nie dokładasz do tego pracy własnej. Te 2 czy 3 dni w tygodniu to za mało. Trzeba codziennie się uczyć.

Samodzielna nauka zawsze jest najgorszą opcją. Korki, być może, ale lepsze kursy w szkołach. Z korepetytorami to różnie bywa.