Połączenie nauki z programem z innymi formami nauki.

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć, jestem osobą która chodzi na studia i ma bardzo dużo wolnego czasu, nie oszukujmy się jest to jeden z przyjemniejszych kierunków technicznych, więc mogę pozwolić sobie na siedzenie nad moim angielskim. Postanowiłem sobie jakiś czas temu, że po szkole, czyli za 3 lata będę się ubiegał o wizę do Australii jednak do tego potrzebny jest mi zdany ielts na 8, gdyż nie mam doświadczenia zawodowego jako takiego. Oczywiście termin 3 lat nie jest żadnym wyznacznikiem i pewnie przeciągnę to do 5 by zarobić na wyjazd oraz dobrze nauczyć się języka. Aktualnie uczę się od 2 miesięcy, myślę że nad samą nauką spędzam z dobre 5-6h dziennie, prawdę mówiąc sprawia mi to przyjemność, ponieważ odnalazłem sobie cel, motywacje :) W sumie od małego, marzyłem o podróżach, ale to nieważne. Moimi metodami nauki są

1.Program profesor henry, uczę się około 15 słówek dziennie, na razie przychodzi to dość prosto, traktuje to raczej jako powtórkę, więc myślę, że ilość nie jest przesadzona. Myślę, że problem pojawia się w przypadku nauki zdań, nie wiem jak się za to odpowiednio zabrać, by nie robić tego na odwal się i oszukiwać samego siebie. Nie jestem świadom, czy mam się tych zdań uczyć się dokładnie słowo w słowo.

2.Drugą moją metodą nauki, a raczej osłuchania się z językiem, jest osłuchanie się z angielskimi serialami. Prawdę mówiąc zauważyłem spory postęp w tym aspekcie i już dość często rozumiem wypowiadane kwestie w locie, bez spoglądania na napisy. Na tą formę poświęcam około 20-30% mojego czasu.