Sprawdzenie e-mail

Temat przeniesiony do archwium.
Witam
Muszę wysłać e-mail do pomocy technicznej producenta, ponieważ mam problem z jego urządzeniem. Proszę tylko o poprawienie błędów.

Cytat:
Dear Sir/Madam,
I have a problem with Cisco Aironet AIR-CB21AG-E-K9.
After the instalation drivers for network adapter system Windows return code 10 this device cannot start.
I use Windows XP + Service Pack 3.
How to fix my Problem?
Best Regards

Z góry dziękuję za pomoc.
the drivers installation
the device cannot start.
How can I fix my problem?
Best Regards,

edytowany przez boy123: 21 mar 2012
after installation of the drivers for the network adapter system, Winmdows returns code 10: this device cannot start
How can I fix...
Wielkie dzięki za pomoc.
Cytat:
P.S.
Please find attached screen shots to better explain this problem.

Czy takie sformułowanie jest dobre?
Miales na mysli "print screen" images?
Miałem na myśli dwa zrzuty ekranu.
Wiec bedzie dobrze.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie