List do nauczyciela z USA. Proszę o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Dear Mr Steven
I've just go back to the Poland from a language course in yours school. It was great. I reallly liked the lesson with Mrs Kate. She's very beautiful women and I liked her teaching methods. The school and food were great. My group was small but there was a amanzing atmosphere here. (I suggest some improvements :The course could be a little longer - tutaj miałem napisać o ulepszeniach w kursie językowym ale nic nie przychodziło mi do głowy :(
Could you please send me the photos from last classes ?
Please contact me as soon as possible
XYZ
edytowany przez fineliner: 25 mar 2012
"the Poland" brr
"your(s) school"
"I reallly liked the lesson with Mrs Kate" myslałeś o jakiejś konkretnej lekcji ?
"My group was small but there was a amanzing atmosphere here" you're not there anymore
"Could you please send me the photos from last classes" nie zrozumiałam o co ci chodziło w podkreślonym wyrazeniu
Jestem na kursie językowym w liście wieć napisałem ogólnie. Nie wiem jakie tam są lekcje.
w pierwszym zdaniu chodziło mi o to że w mojej grupie jest miła atmosfera''mówisz że bez here''
W drugim zdjęcia z ostatniego dnia zajęć :D
Cytat: fineliner
. She's A very beautiful womAn and I liked her teaching methods.
i jeszcze AN amazing atmosphere
Cytat: fineliner
Jestem na kursie językowym w liście wieć napisałem ogólnie. Nie wiem jakie tam są lekcje.
w pierwszym zdaniu chodziło mi o to że w mojej grupie jest miła atmosfera''mówisz że bez here''
W drugim zdjęcia z ostatniego dnia zajęć :D

jak to ? przecież napisałeś "I've just go (came powinno być) back to the Poland from a language course in yours school" czyli ze wróciłeś z kursu...użyj 'there' zamiast 'here'

"last day of school/course"
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie