Proszę o poprawę listu
Zadanie:
Zakupiłeś ostatnio produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedażą wysyłkową. Niestety, produkt ten nie spełnił oczekiwań. Napisz reklamację w której:
-poinformujesz, co kupiłeś i kiedy
-podasz powod swojej reklamacji i przypomnisz o podobnym zdarzeniu z przeszłości,.
-wyjaśnisz co uczyniłeś w tej sprawie w przeszłości i jaką otrzymałes odpowiedź.
-zaproponuj rozwiązaie i poinformuj o załączonych dokumentach
Dear Sir or Madam,
I am writing to complain about a DVD player that I bought from your online shop last month. When I took it out of the box, I was very unhappy to find that the cable was missing. As if this were not enough, the speakers were faulty.
I bought caffee maschine year ago. It was broken. I wrote a complaint. The company gave mea full refund.
What is more, I had to wait six weeks for the delivery. You can imagine how frustrated I am. In this situation I am afraid I must ask for a full refund or replacement. I can also expect some compensation.
I am enclosing the receipt.
I look forward to hearing from you in the near future.
Yours faithfully,
XYZ