Rozmowa telefoniczna - sprawdzenie i ew. poprawki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam mam pewien problem. Musze nauczyc sie do sql pewną wymyśloną rozmowe telefoniczną w której to rozmawiają dwie strony (np.sekretarka szefa i pracownik). Pracownik chce porozmawiac z szefem ale szef pojechał na lekce tenisa... pracownik zostawia swoj nr. telefonu i prosi o kontakt.

Sekretarka: Hello ?
Pracownik: Hello. Can i speak to a boss ??
Sekretarka: I'm sorry but a boss from a tennis practice
Pracownik: OK, Can he ring me?
Sekretarka: Of course
Pracownik: I'm on 53446462
Sekretarka: Cortainly
Pracownik: Thank You. Goodbye.
Sekretarka: You Welcome.

Prosze o sprawdzenie i ewentualne poprawki. :)
Sekretarka: Hello ?
Pracownik: Hello. Can i speak to 'a' ('a' to znaczy po prostu byle jaki boss, a tutaj mowa o 'boss' w pracy, musi byc THE boss?
Sekretarka: I'm sorry but 'a' THE boss 'from a tennis practice' (co?)-pomysl co tutaj ma byc
Pracownik: OK, Can he ring me?
Sekretarka: Of course
Pracownik: I'm on 53446462
Sekretarka: 'Cortainly' (blad ortog)
Pracownik: Thank You. Goodbye.
Sekretarka: You ARE Welcome.
A moze byc tak zapytac w jakiej sprawie, o ktorej godz najlepiej zadzwonic itd?
>A moze byc tak zapytac w jakiej sprawie, o ktorej godz najlepiej
>zadzwonic itd?

To chyba jakaś wielka tajemnica, bo ani się nie przedstawił, ten boss też nazwiska wydaje się nie mieć, sekretarka telefonów odbierac nie umie (pewnie nie wie w jakiej firmie pracuje, bo nazwy nie podała).