Tekst z serialu

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Tłumaczę nieemitowanego pilota serialu Świat według Bundych i mam problem z dwoma zdaniami.

That's the love mobile now.

They're allowed to, see it's that whole period, P.M.S. thing, I don't know, I'm not a doctor, but I think that P.M.S. stands for "Pummels Men's Scrotums."

Nie mam pomysłu jak to przetłumaczyć ;/ Nie musi być dosłownie, ale sens ma zostać zachowany. Będę bardzo, bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dziękuję.
chodzi o kreatywne rozwinięcie skrótu?
pieprzyć męskich s..ynów?
Dziękuję za odpowiedź.
PMS to skrót od premenstrual syndrome, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego. Może lepiej będzie zastąpić PMS skrótem ZNP i wymyślić jakieś rozwinięcie? Tłumaczenie wyglądałoby mniej więcej tak:

No i ta cała miesiączka, ZNP. Nie jestem lekarzem, ale myślę, że to tak naprawdę skrót od [tu rozwinięcie skrótu].

Co sądzicie? Nie mam tylko pomysłu, co wymyślić jako rozwinięcie ZNP.
jak popatrzysz po polskich stronach na ten temat, to zobaczysz, ze uzywa sie skrotu angielskiego.
poza tym ZNP kojarzy się ze Związkiem Nauczycielstwa POlskiego - to też wziąłem pod uwagę.
Inna sprawa, że skrot pms jest pewnie znany w angielskim jezyku ogolnym, a w polskim nie.
Rzeczywiście, masz rację. Bardzo dziękuję.
Mam zamiar przetłumaczyć zdanie
They're allowed to, see it's that whole period, P.M.S. thing, I don't know, I'm not a doctor, but I think that P.M.S. stands for "Pummels Men's Scrotums."

na

No i ta cała miesiączka, PMS. Nie jestem lekarzem, ale myślę, że to tak naprawdę skrót od Pieprzyć Męskich Sukinsynów.

Dobrze je zinterpretowałem?
początek napisałbym tak:
One mogą, wiesz, okres, PMS...
albo:
im wolno
uwgaga PMS: uwaga - przed miesiączką spier....aj :D

a w ogóle to młodzi i nie tylko znają chyba to wyrażenie w formie znow ma pemesa albo jedzie czerwony samochodzik
Faktycznie, zapomniałem o początku.