Wakacyjna praca za granica dla licealistów? :)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!
Mam skonczone 18 lat, opanowany jezyk angielski + niemiecki komunikatywny...
Moze ktos posiada jakies informacje odnosnie pracy za granica?
Pracy jeszcze nie dla studentów...
Moze znajdzie sie ktos pomocny i uczciwy? :)
pozdrawiam i licze na jakas odp :)
[email]
Witam,

Jestem w podobnej sytuacji jak kolega.
Jestem uczniem Liceum, mam ukończone 18 lat i chętnie podejmę pracę w okresie od początku lipca do końca sierpnia. Chętnie podjąłbym pracę zagranicą, w prawie każdej dziedzinie, w której bym sobie poradził- łącznie z pracą fizyczną. Znam bardzo dobrze j. angielski, podstawy niemieckiego, biegle obsługuję komputer i jestem osobą otwartą. Posiadam Prawo Jazdy kat. B. Jeśli są Państwo zainteresowani moim ogłoszeniem, proszę o informacje mailowo [email] bądź telefonicznie: 697-295-860.

Pozdrawiam,
Maciek
Podobnie ja, mam 18 lat i chcialbym wyjechac do pracy na okres wakacyjny. Gdyby ktos mogl mi pomoc w zalatwieniu pracy lub mieszkania w Anglii to prosze o kontakt: [email]
witam! widze, ze nie jestem sama. jestem tegoroczna maturzystka. czy ktos wie o jakiejs pracy za granica? bez prawka niestety, bo go nie posiadam. bede bardzo wdzieczna. prosze o kontakt: [gg] , e-mail [email] z gory dziekuje:)
Chciałbym podjąć pracę zagranicą bądź w woj. dolnośląskim. Chętnie rozpatrzę przemyślane oferty. kontakt : [email]
czyzby temat sie zakonczyl?
W tym roku kończe 18 lat i poszukuje pracy w okresie wakacyjnym. Moge pilnować dzieci, pracować w hotelu, a także przy koniach. Jestem otwarta na propozycije pracy.

Adres [email]
numer gadu-gadu:4477180
Same ogłoszenia, a propozycji żadnych... Wydaje mi się, że zamiast czekać, aż ktoś się do was zgłosi, trzeba zacząć samemu tego kogoś szukać... To nie te czasy, żeby pracodawcy bili się o robotników...rnrnAle to tylko taka mała dygresja... ;)
A kiedy niby były te czasy Gosiak18???
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Praca za granicą

»