Praca przy zbiorach w Anglii

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 79
poprzednia |
W te wakacje chcemy z kolegą wyjechać na miesiąc (w wakacje) do Anglii i zarobić, pracując przy zbiorach owoców. Chcielibyśmy pojechać na jakąś sprawdzoną farmę (myślę, że nie ma co ryzykować i załatwiać takie sprawy przez net, bo wiecie, naciągacze i te sprawy...). Może był ktoś z Was pracować w Anglii właśnie przy zbiorach i może polecić nam uczciwe miejsce gdzie można sobie dorobić? Z góry dzięki.
Mam ten sam problem. Jak ktoś kogoś zna niech da znać na maila [email]
Masz racje przez internet ciezko jest cos takiego znalezc.Wiekszosc ludzi nie jest uczciwa, naciagacze i tyle.Jak ktos ma jakis pewny kontakt to prosze o przeslanie na [email]
Cześć jestem studentką i także chce popracowac na wakacjach,a oferty marne,jesli szukasz kompana i jeśli masz namiary prosze o kontakt.Ja też będe pamiętac.Pozdrawiam
no ja tez jestem w tych samych opałach co wy własnie wczooraj spaliły sie moje marzenia jak widac przesadzone o pracy jak zapewne wiedza w tej niemieckiej lipnej firmie jesli ktos jedzie gdzies na zbiory chetnie sie przyłacze nawet (finansowo) :)
Też zostaliśmy oszukani, szukamy pracy przy zbiorach,mamy auto i 4 osobową ekipę , czekam na cud, może jakiś uczciwy człowiek da namiary na uczciwą pracę , odwdzięczymy się 'finansowo'. (ZDECYDOWANI)
[email]
jesli cokolwiek bedziecie mieli jakies namiary albo cos na taka prace to dajcie mi znać.... [email] :)
wejdż na stronkę www.fruitfuljobs.com jest to angielska firma pośrednictwa wygląda wiarygodnie sama córce i innym młodym ludziom będę probowała znależć przez nich pracę ale znam takich co pojechali na ślepo i znależli pracę na farmach pracę to najlepszy pomysl
BYlem ostatnio 4 miesiące w Angli pracowalem na farmie sprawdzone miejsce,truskawki,śliwki.jablka praca jest nawet przez okres zimowy,jeśli zasz Angielski zeby się dogadac to masz prace w kieszeni
No to drogi kolego podaj namiary na ta farme [email]