WorkPlanet - ktos zna?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 55
poprzednia |
Czy ktoś zna może tą firmę (jest z Katowic)?
Może ktoś pracował u nich albo korzystał z ich usług?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
Dodam, że firma zajmuje się wysyłaniem ludzi do parcy w UK. Będę wdzięczny za każdą opinię:)
Czyżby nikt o tej firmie nie słyszał? Please pomóżcie!
hej, wlasnie sama chcialabym sie dowiedziec czy ktos ta firme zna (workplanet). moj maz dostal oferte pracy ale wszystko jest jakies dziwnie podejrzane...umowa z ta firma, brak umowy z pracodawca, ich biuro oraz weksel na 1500 zl....
Jestem mechanikiem i wyjeżdzam z Workplanet 5go stycznia. Zorganizowali rozmowe z pracodawcą - nie ma lipy! No jest oplata ale warto (nie pobieraja oplat z gory wiec jak cos bedzie nie tak to nie place)
[wpis usunięty]
Elo! O Workplanet złego słowa nie dam napisać!!! Jestem w UK od początku grudnia - załatwili mi pracę w hotelu i jest gitara. Mam co prawda bardzo małe mieszkanie (szukam czegoś taniego - znacie może jakieś fajne i tanie lokum w Lincoln???) - ale praca jest dokłądnie taka jaką obiecali.

Co do YEC to nie słyszałem - w każdym razie Workplanet polecam.
Fajne biuro mają, przyjemnie i treściwie - co najważniejsze....
qrcze jaką lub w jakiej wysokosci pobieraja oni opłatę, bo chiałem skorzystać z ich usług??
Workplanet nie pobiera opłat od kandydatów... SAMI ICH SPYTAJCIE!!
A czy ktos jescze korzystal z ofert tej firmy i moze cos na jej temat powiedziec?
byłem w hotelu w Szkocji za sprawą Workplanet - wszystko było ok. Są punktualni, słowni i mają miłą obsługę. Czego chcieć więcej?
hej a jak tam sie z nimi skontaktowac i jak organizowac taki wyjazd???prosze odpiszcie
www.workplanet.pl
wszytsko fajnie, ale opinie o tym biurze wysyłane są wyłącznie z neoplus.adsl.tpnet.pl. może to tylko zbieg okoliczności, a może właściciel biura sam sobie robi reklame !