Skandynawistyka

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 101
poprzednia |
Hej, wiem że na fil. szwedzką dostają się dobrzy. Nie koniecznie z certyfikatem. Znam dziewczynę która chodziła do klasy językowej i miała same 5 ale nie zdawała egzaminu językowego. Podobno egzamin z ang. nie jest aż taki trudny a w rozmowie o kraju można ściemniać.

Ps. Nie sugerujcie się tym , że ktoś ma certyfikat, np. CPE i się nie dostał na studia filologiczne, wszystko zależy od predyspozycji indywidualnych.
Witaj ,czy wybierasz sie może na takie studia jeśli tak to do którego z miast?Nie wiesz może jak dokłądnei wygląda taka rozmowa kwalifikacyjna ,może znasz jakieś przykładowe pytania?
Ja wiem jak wyglada egzamin wstepny, w gdansku. Jezeli jestes zainteresowana,to sie rozpisze, tylko daj znac.

Pozdrawiam.
Jak najbardziej jestem zainteresowana, jeśli to nie kłopot to napisz proszę wszystko co wiesz :-)
jestem studentem skandynawistyki w gdansku. odpowiem na wyszystkie SENSOWNE pytania.
A czy ktoś może studiuje w Poznaniu bo tam na wstępnych jest rozmowa kwalifikacyjna ,natomiast w Gdańsku chyba takiego okropieństwa nie ma za to jest historia, brr. Bardzo chciałabym się dowiedzieć o co na takiej rozmowie pytają ,tz. wiem ,że o stosunki polsko-skandynawskie ,kulturę ,literaturę itp. ale o co konkretnie?Może znacie jakieś przykładowe pytania? Jeśli ktoś coś na ten temat wie to błagam o informacje.
Do Mickel - jesli mozesz, odpowiedz

1) jakie miales (zarowno Ty jak i Twoi znajomi z roku) pytania na ustnym (chodzi mi o konkrety- to ze pytania dotycza kultury historii sztuki znanych osobistosci pisarzy itp to wiem - chodzi mi o konkretne pytanie)

2) jak wyglada egzamin pisemny - z czego sie sklada? (np. parafraza slowotworstwo, wpisywanie jednego slowka, reading, listening itp)

3) jak wygladaja same studia - jakie masz przedmioty

Z gory dziekuje i pozdrawiam