"Wyższa Szkoła Lingwistyczna"

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

Chciałabym podzielić się ze wszystkimi moją opinią na temat WSL. Jestem obecnie studentką tej uczelni. Dodajmy, że niezadowoloną studentką. Wykładowcy w dużej części nie są kompetentni. Na literaturze na przykład zajęcia wyglądają w sposób skandaliczny wręcz. Pani przez połowę wykładu opowiada jakie materiały znajdują się na platformie e-learningowej. Drugim przedmiotem z którego jestem bardzo niezadowolona jest rozumienie tekstu czytanego i słuchanego. Wykładowcy są w dużej mierze niekompetentni a materiał przerabiają bardzo pobieżnie co jest nie adekwatne do ilości materiału który należy opanować na egzamin. Egzaminy na studiach zaocznych odbywają się w zbyt małych przerwach czasowych aby się można było do nich przygotować. Moja ogólna opinia o uczelni jest negatywna. Jedynym plusem są panie w dziekanacie i możliwość załatwienia wielu spraw tam dość sprawnie. Niestety, uczelni nie polecam.
materiał przerabiają
>bardzo pobieżnie co jest nie adekwatne do ilości materiału który
>należy opanować na egzamin.
Tak jest na większości uczelni.Studia to przede wszystkim praca samodzielna,poza salą wykładową.
Niekompetencja to inna sprawa.Jeśli masz podstawy walcz o swoje prawa,np. zwrot kosztów studiów, z uczelnią.Zapewne masz z nią umowę i nieadekwatność jakości studiów w stosunku do treści zawartej umowy lub opisu kompetencji kadry w materiałach promocyjnych w stosunku do rzeczywistości może być podstawą do roszczeń.