Absolwenci uzyskują podstawowe kompetencje w zakresie prowadzenia działalności w sferze zarządzania i marketingu, wsparte biegłą znajomością języków obcych. Prowadzimy edukację językową ukierunkowaną na obsługę sfery biznesu, dbając również o dobre przygotowanie w zakresie dyscyplin teoretycznych, takich jak prawo, ekonomia, psychologia, oraz przedmiotów filologicznych, między innymi literatury, kultury i historii krajów języka specjalności oraz gramatyki opisowej języka specjalności, literaturoznawstwa i językoznawstwa. Absolwenci posiadają wiedzę i umiejętności, które - dając rozeznanie w regułach funkcjonowania przedsiębiorstwa, finansów i marketingu - stwarzają równocześnie podstawę do podjęcia studiów magisterskich uzupełniających. Program - zorientowany zdecydowanie praktycznie, ale niepozbawiony ambicji intelektualnych - rozpoznawany jest jako nowoczesna próba pogodzenia potrzeb praktycznych (kształcenie kadry
tyle pisze na stronie UŚ w dziale perspektywy zawodowe.
Ten kierunek ma tylko poziom licencjata, nie można uzyskać z tego tytułu mgr.
( na uś rzecz jasna )
Najlepiej gdyby wypowiedzieli się studenci .. ;)