aglistyka + ??

Temat przeniesiony do archwium.
witam;)
studiuję anglistykę na uś i zastanawiam się nad podjęciem zaocznie jeszcze jakiegoś jednego kierunku... (ze względów na późniejszą możliwość zatrudnienia..) jak myślicie co najlepiej wybrać ?
;)
Ja chyba w życiu nie zrozumiem, dlaczego ludzie decydują się na studiowanie, i to na dodatek dwóch kierunków, nie mając przy tym żadnych ambicji i zainteresowań.
Myślałam że jak się studiuje to dla wiedzy. Ale jestem zbyt naiwna chyba... Tak, zdecydowanie.

1. Rynek pracy jest dynamiczny i to co teraz jest poszukiwane i dobrze opłacane za parę lat może być marną fuchą, z różnych przyczyn, między innymi dlatego że: wszyscy mówią że praca X jest fajna i dobrze opłacana -> wszyscy chcą mieć pracę X-> w efekcie: większa konkurencja i mniejsze płace.

Najlepiej mają Ci którzy specjalizują się w tym co ich naprawdę interesuje. Mówi się że dobry specjalista zawsze znajdzie pracę i jest w tym sporo prawdy. Poza tym w dzisiejszych czasach bardziej liczy się doświadczenie niż studia.

2. Do anglistyki to chyba wszystko pasuje, chociaż najbardziej to pewnie jakieś kierunki humanistyczne, językowe itp. Przy pozostałych anglistyka może być dodatkiem, ale raczej kiepskim, bo z tego co wiem anglistyka to nie kurs językowy.
anglistykę studiuję z pasji i dla własnej satysfakcji. Bardzo lubię moje studia i dużo czasu im poświęcam;) chciałabym kiedyś podjąć pracę związaną z nimi ale myślę, że większe szanse będę mieć mając więcej do zaoferowania a wydaje mi się, że dodatkowy kierunek by mi to ułatwił;)
>nie mając przy tym żadnych ambicji i zainteresowań.
>Myślałam że jak się studiuje to dla wiedzy. Ale jestem zbyt naiwna
>chyba... Tak, zdecydowanie.

Ach te przejaskrawiane uogólnienia.

1. A moze wielu studiuje zarowno dla wiedzy, jak i tez po to, zeby moc zaistniec na rynku pracy po zdobyciu dyplomu?