Pożyczka studencka w UK, a studia w Polsce

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich.

Oto moja sytuacja:
Studiuję obecnie na drugim roku w Polsce, chcę rzucić studia i aplikować na UCAS. Jak wygląda sprawa z pożyczką? Słyszałem, że jeśli zacząłem drugi rok to nie ma możliwości abym ją dostał, czy to prawda? Jeśli tak to jest jakaś inna możliwość aby dostać pieniądze na czesne?
Dostaniesz pożyczkę na jeden rok mniej.
może jakiś bank da ci pozyczkę na jeden rok, jeżeli aplikujesz do szkocji to semestr = 1800 funtów, jest szansa.
edytowany przez Adamsmo: 22 sty 2013
Na to bym się specjalnie nie nastawiała. Kontaktowałam się z kilkoma bankami w tej sprawie bo potrzebowałam drobnej pożyczki, ale nic nie można było zrobić bo za krótko przebywałam w UK, nie byłam w stanie przedstawić historii kredytowej, nie byłam wpisana na electoral roll a w ogóle to nie spełniałam przynajmniej połowy z miliona warunków przedstawionych mi przez banki. To nie jest takie hop siup.
No chyba że pożyczka z polskiego banku, ale podejrzewam, że to też nie jest takie proste. Łatwiej chyba zrobić sobie gap year i zarobić te 1800 funtów.
edytowany przez KolorowaKredka: 22 sty 2013
Przez ile spłaca sie student loan z saas?
Cytat: iG32
Przez ile spłaca sie student loan z saas?

jeśli nie jesteś rezydentem szkocji to ci sie nie nalezy. nie dostaniesz jej.
Er sorry ale mieszkam w Edynburgu już 9 lat i mam rezydenta na stałe! Od 2 lat była aplikantem do saas i za karzdym razem ja otrzymywalam. Teraz mam zamiar iść na uni i chciała bym wiedzieć jak to jest z student loan?
ciekawe skad ja miałam to wiedzieć, nie jestem ang-ową etatową wróżką ;)

skoro tyle lat tu mieszkasz to nie wiesz, jak szukać takich informacji? wszystko jest na tacy na stronie saas:

http://www.saas.gov.uk/student_support/repay_loan.htm

pamiętaj też o tym, że jeśli kiedykolwiek aplikowalaś do saas o czesne, to na studia nie dostaniesz już od nich pieniędzy.
Cytat: oliwkowa-oliwka