starsze roczniki na 1 roku

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 33
poprzednia |
Powiedzcie, czy spotkaliscie sie z ludzmi duzo od was starszymi zaczynajacymi dopiero studia ( anglistyke )? Moja matura jest bardzo, bardzo "stara" a chcialabym zaczac anglistyke zaocznie ( mam na mysli KJO lub AP nie uniwersytet ). Nie wiem tylko czy bede jedyna " staruszka" na roku, troche przerazajaca perspektywa:))) Poprostu byloby milo miec swiadomosc, ze jakies starsze roczniki tez dopiero zaczynaja.
Bardzo prosze dajcie znac jesli spotkaliscie sie z takimi "przypadkami" :)

Pozdrawiam
moim zdaniem nie masz się czym przejmować. na studia idziesz aby się czegoś nauczyć a nawiązywanie nowych znajomości to sprawa przynajmniej w moim mniemaniu drugorzędna. co prawda u mnie na roku wszyscy jesteśmy prawie rówieśnikami ale ja studiuję dziennie ale na studiach zaocznych ludzie są na pewno w przeróżnym wieku. moi znajomi którzy studiują zaocznie na początku skarżyli się mówiąc że sporo osób u nich w grupie jest sporo od nich starszych a teraz twierdzą że jest ok i różnica wieku wcale nie jest widoczna. zatem nie przejmuj się niczym i powodzenia bo jak to mówią na edukację nigdy nie jest za pózno :):):)