>... W tym momencie chętnie
>usłyszę co Ciebie do tego kwalifikuje skoro jasno z twoich wypowiedzi
>wynika, że Anki na oczy nie widziałeś i oceniasz po naszych
>komentarzach? A może widziałeś podaj ile baz w nim stworzyłeś, ile
>czasu poświęciłeś, jakie funkcje ci się nie spodobały? Choć dla mnie
>odpowiedź jest jasna mimo to czekam by padła z twojej klawiatury.
Proponuję nie używać takich argumentów, są poniżej pasa. Ja znam większość komercyjnych programów znajdujących się na naszym rynku. Nie pisałbym o Anki, gdybym nie spróbował go.
Espano napisała, że SM jest przedpotopowe. Ja twierdzę, że Anki jest nieprofesjonalne. A znam się na tym przez ponad 15 lat pracowałem jako programista i projektant, kilka lat zajmowałem się optymalizacją programów, z dobrym skutkiem.
Co do wyglądu porównywanych programów mogę powiedzieć tylko, że wprawdzie "de gustibus non est disputandem", to interface Anki jest dużo brzydsze od MSM.
Uwierzę, że te programy można porównywać, jeśli zobaczę w Anki talię spełniającą następujące założenia:
Baza zawiera dni tygodnia w następujących ćwiczeniach:
1. Lista słówek, na jednej stronie 7 słówek (może być bez tłumaczeń), ale student może usłyszeć wymowę każdego słowa wybranego kliknięciem, lub wszystkich dni przez kliknięcie na ikon.
2. Prezentacja z ćwiczeniem 7 słówek w kolejności angielskie pytanie, polska odpowiedź, dźwięk słyszany przy pytaniu, po odpowiedzi, i po ocenie.
3. Prezentacja z ćwiczeniem 7 słówek w kolejności polskie pytanie angielska odpowiedź, dźwięk słyszany po udzieleniu odpowiedzi i po ocenie.
4. Spellpad: Polskie pytanie, angielska odpowiedź wpisywana i oceniana przez program, dźwięk tylko po odpowiedzi.
5. Dyktando: pytanie - angielskie słowo czytane przez lektora, odpowiedź usłyszane słowo wpisywane przez studenta, dźwięk słyszany jako pytanie i po ocenie przez program. Po ocenie może wyświetlić się polskie znaczenie słowa, ale niekoniecznie.
6. Dodatkowe utrudnienie baza może zawierać tylko 7 plików dźwiękowych.